نحوه ی ثبت اطلاعات اشخاص و صدور مجوز:
1_ با کد ملی خود وارد بخش مدیریت شده و در قسمت نوار ابزار سمت راست بر روی اطلاعات پایه_ اطلاعات اشخاص کلیک می کنید.
٢_ بر روی دکمه سبز رنگ (جدید) کلیک کرده و در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل می کنید، سپس بر روی گزینه ذخیره و ادامه کلیک می کنید.
٣_در صفحه جدید با ثبت شماره همراه(موبایل) بر روی گزینه ذخیره و ادامه کلیک می کنید.
۴_ در این صفحه رمز ورود افراد رو وارد نموده و بر روی گزینه ذخیره و بستن کلیک کنید.
۵_ در قسمت نوار ابزار سمت راست بر روی گزینه مجوز کاربران_ صدور مجوز کلیک کرده و در صفحه باز شده بر روی دکمه سبز رنگ(جدید) کلیک کنید.
۶_ با درج کد ملی، نام و نام خانوادگی فرد باید نمایان شود.
مسئولیت فرد را براساس مواردی که در پیام قبلی بیان شد مشخص کنید.
گروه کاری برای اعزام کننده گان، اعزام کننده و تیم اجرایی می باشد.
سطح دسترسی برای کاربران زیر مجموعه خود (شهرستانی و اعزام کننده) ADMNISTOITR و برای تیم اجرایی USER می باشد.
با تکمیل فرآیند فوق کاربر جدید می تواند با مراجعه به آدرس بخش مدیریت و وارد کردن نام کاربری و رمز ورود ایجاد شده به صفحه مدیریت خود وارد شده و نسبت به مسولیت خود اقدامات لازم را انجام دهند.
@solimanileader