نحوه ی ثبت اطلاعات اشخاص و صدور مجوز: 1_ با کد ملی خود وارد بخش مدیریت شده و در قسمت نوار ابزار سمت راست بر روی اطلاعات پایه_ اطلاعات اشخاص کلیک می کنید. ٢_ بر روی دکمه سبز رنگ (جدید) کلیک کرده و در صفحه باز شده اطلاعات خواسته شده را تکمیل می کنید، سپس بر روی گزینه ذخیره و ادامه کلیک می کنید. ٣_در صفحه جدید با ثبت شماره همراه(موبایل) بر روی گزینه ذخیره و ادامه کلیک می کنید. ۴_ در این صفحه رمز ورود افراد رو وارد نموده و بر روی گزینه ذخیره و بستن کلیک کنید. ۵_ در قسمت نوار ابزار سمت راست بر روی گزینه مجوز کاربران_ صدور مجوز کلیک کرده و در صفحه باز شده بر روی دکمه سبز رنگ(جدید) کلیک کنید. ۶_ با درج کد ملی، نام و نام خانوادگی فرد باید نمایان شود. مسئولیت فرد را براساس مواردی که در پیام قبلی بیان شد مشخص کنید. گروه کاری برای اعزام کننده گان، اعزام کننده و تیم اجرایی می باشد. سطح دسترسی برای کاربران زیر مجموعه خود (شهرستانی و اعزام کننده) ADMNISTOITR و برای تیم اجرایی USER می باشد. با تکمیل فرآیند فوق کاربر جدید می تواند با مراجعه به آدرس بخش مدیریت و وارد کردن نام کاربری و رمز ورود ایجاد شده به صفحه مدیریت خود وارد شده و نسبت به مسولیت خود اقدامات لازم را انجام دهند. @solimanileader