💢تکرار و القای آنچه نیست! 🔻نگاهی به یک تکنیک رسانه ای که می تواند نظر ما در انتخابات را تغییر دهد 🌀براي زنده نگه داشتن اثر يك پيام با تكرار زمان بندي شده، سعي مي كنند اين موضوع تا زماني كه مورد نياز هست زنده بماند. در اين روش با تكرار پيام، سعي در القاي مقصودي معين و جا انداختن پيامي در ذهن مخاطب دارند. 🌀روش تكرار از قواعد خاصي پيروي مي كند زيرا فاصله هاي تكرار، نبايد چنان دراز باشد كه سبب محو شدن آثار قبلي شود و نه چندان كوتاه باشد كه ملال انگيز و خسته كننده شود. 🌀تكرار مثل ضربه هاي پياپي چكش است كه سرانجام ميخ را مي كوبد و به داخل مي راند. بنابراين فرستنده پيام اميدوار است كه اين شكلي از ضربه زدن مداوم، باعث دريافت نكات پيام شود. گزاره هایی همچون : 🔹مجلس آینده بی اثر است پس رای دادن ما فایده‌ای ندارد. 🔹انتخابات فرمایشی است و نه رقابتی و رای گیری معنی ندارد. 🔹اگر فلان فرد یا جریان رای بیاورند، کشور نابود میشود. 🔹ما می توانستیم اما نگذاشتند و... از نمونه هایی است که با استفاده از تکنیک و البته هم افزایی رسانه ای، با هدف انحراف افکار عمومی در زمینه انتخابات به کار گرفته می شود. معصومه نصیری_مدرس رسانه @entekhabat_resane [ ] 👌 @Antii_AmadNews 👌 @Antii_AmadNews