💡
چند نکته درباره صنعت خودرو از عدم تناسب میزان تقاضا و تولید تا انتقاد و البته یک بار هم تقدیر از برخی مدیران ممتاز این صنعت.
🔶 در رابطه با میزان کم تولید باید به مشکلاتی نظیر تحریم های ظالمانه خارجی و وجود شرکتهایی نظیر کروز اشاره کرد.
🔸 اما با تاکیید بر تمام انتقادهای به حق و نیز با در نظر گرفتن شرایط تحریم و کارشکنی های دولت روحانی ، باز هم باید بگوییم که شرکت سایپا کارنامه خیلی ضعیف تری نسبت به ایران خودرو دارد .
🔸از نقاط قوت شرکت خودرو سازی ایرانخودرو نسبت به سایپا ، تامین بیشتر قطعات با کمیت(تعداد) و کیفیت بیشتر می باشد که این حاصل تلاش مدیریت قسمتی از ایرانخودرو به نام
ساپکو هست.
🔸شرکت ایران خودرو بخاطر برخورداری از یک مدیر توانمد توانست با وجود تحریم و عدم حمایت دولت دوازدهم باز هم تولید روزانه خودرو را افزایش دهد که این مرهون تیم قدرتمند تامین قطعات ساپکو به مدیریت
مهندس عادل پیرمحمدی هست و واقعا در کنار حجم عظیمی از انتقادها به صنعت خودروی کشور باید از مدیریت ایران خودرو(
مهندس فرشاد مقیمی) بخاطر بهره گیری از چنین مدیرانی تقدیر و تشکر کرد.
🔸امیدواریم شرکت سایپا نیز تولیدات و کیفیت خودروهای خود را افزایش دهد و البته دولت رئیسی نیز منابع مالی مورد نیاز برای تامین نقدی قطعات خودرو را در اختیار شرکت های خودروسازی قرار دهد تا شاهد پدیده مسخره و زشت پیش
فروش یکساله خودرو آن هم
با قیمت نامشخص نباشیم .
🔸ضمنا شرکت های خودروسازی خصوصا شرکت سایپا باید احترام و ارزش بیشتری برای گارانتی خودروهای مشتریان خود قائل شوند.
#ایرانخودرو #سایپا #صنعت_خودرو_سازی
@AntiLiberalism