🔰پاسخگویی به مردم در سامانه137 ✍🏻با توجه به ثبت شکایات و مشکلات شهروندان در سامانه137، درخواست های ثبت شده به واحدهای مربوطه ارجاع داده شد و در کمترین زمان ممکن برطرف گردید. 🔻اقدامات و پیگیری های انجام شده: -واحد عمران/ آسفالت معابر خاکی ، لکه گیری آسفالت چاله های معابر -واحد زیباسازی با همکاری واحد ترافیک/ نوسازی تابلو کوچه ها -واحد ترافیک/ انجام درخواست رنگ آمیزی سرعت گیر -واحد اجراییات/ رفع سد معبر آجر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی -واحد خدمات شهری/ جمع آوری سگ های بلاصاحب ، نظافت و جاروکشی کوچه به درخواست ساکنین -واحد تاسیسات/ اصلاح روشنایی معابر ▫️سامانه ارتباط مردمی137 با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است که این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت مشکلات و دیدگاه های شهروندان می باشد. ⚠️لازم به ذکر است، اولویت شهرداری برای رسیدگی به درخواست های مردمی با کسانی است که با سامانه مردمی137 تماس حاصل کرده و درخواست هایشان را ثبت نموده اند. 💠 روابط‌ عمومی‌شهرداری‌ و شورای اسلامی شهر اردکان 💥کانال فرهنگی و خبری اردکان ۶۴ ب @Ardakan_64_B 👈عضویت