🔰پاسخگویی به مردم در سامانه137
✍🏻با توجه به ثبت شکایات و مشکلات شهروندان در سامانه137، درخواست های ثبت شده به واحدهای مربوطه ارجاع داده شد و در کمترین زمان ممکن برطرف گردید.
🔻اقدامات و پیگیری های انجام شده:
-واحد عمران/ آسفالت معابر خاکی ، لکه گیری آسفالت چاله های معابر
-واحد زیباسازی با همکاری واحد ترافیک/ نوسازی تابلو کوچه ها
-واحد ترافیک/ انجام درخواست رنگ آمیزی سرعت گیر
-واحد اجراییات/ رفع سد معبر آجر ، جمع آوری نخاله های ساختمانی
-واحد خدمات شهری/ جمع آوری سگ های بلاصاحب ، نظافت و جاروکشی کوچه به درخواست ساکنین
-واحد تاسیسات/ اصلاح روشنایی معابر
▫️سامانه ارتباط مردمی137 با رویکرد خدمات رسانی مطلوب تر و ایجاد ارتباط بیشتر شهروندان با مدیران ارشد شهرداری راه اندازی شده است که این سامانه به صورت شبانه روزی آماده دریافت مشکلات و دیدگاه های شهروندان می باشد.
⚠️لازم به ذکر است، اولویت شهرداری برای رسیدگی به درخواست های مردمی با کسانی است که با سامانه مردمی137 تماس حاصل کرده و درخواست هایشان را ثبت نموده اند.
💠 روابط عمومیشهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان
💥کانال فرهنگی و خبری اردکان ۶۴ ب
#ب_یعنی_بهترین_ها
@Ardakan_64_B 👈عضویت