⭕️ استراتژی حامیان قالیباف: به ازای هر نظرسنجی معتبر که حکایت از پیشتازی جلیلی دارد یک نظرسنجی دروغ ساخته شود/ بیسیم چی مدیا برای عملیات روانی به نفع قالبیاف "به خط" شد
🔹در حالی که آخرین نظرسنجی صداوسما تا ۳۱ خرداد حکایت از پیشتازی سعید جلیلی دارد و آمار این نظرسنجی نیز در "آرمان ایران" منتشر شد ، حامیان قالیباف برای تحت الشعاع قرار دادن این نظرسنجی ، یک نظرسنجی دروغین از خود ساختند و به صورت گسترده در کانال های تلگرامی توزیع کردند.
🔹البته این شیوه غیراخلاقی حامیان قالیباف پیش از این نیز تکرار شده بود به گونه ای که آنها با ساخت نظرسنجی دروغ به اسم موسسه متا به دنبال تحت الشعاع قرار دادن نتایج آن نظرسنجی نیز بودند. نظرسنجی که جلیلی با اختلاف ۷ درصد در صدر قرار داشت.
🔹با این حال نکته جالب توجه آنکه کانال بیسم چی مدیا نیز برای عملیات روانی به نفع قالیباف "به خط" شده است. اداره کنندگان کانال بیسم چی به این نکته توجه کنند انتشار اخبار دروغ به نفع یک کاندیدا در نهایت به اعتبار این رسانه در نزد مخاطبانش که اتفاقا بیشتر حامیان یک کاندیدای دیگر هستند، ضربه می زند.
🆔
@Armanirn