⭕️
#ببینید | چگونه همه دست به دست هم دادهاند تا طرفداران جلیلی را دچار تردید کنند/ هزینه سنگین توزیع محتوا علیه جلیلی از کجا میآید؟
🔹️اقدامات غیراخلاقی برخی رقبای سعید جلیلی در این انتخابات ادامه دارد. در یکی از این اقدامات، مطلبی با پولپاشی سنگین در کانالها توزیع شده است که هواداران جلیلی پس از مشاهده مناظره دوم از رای دادن به او ناامید شدند. این مطلب فقط در ۴۴ کانال تلگرامی توزیع شده است.
🔹️علاوه بر این سایر تهمتها و تخریبها نیز علیه دکتر جلیلی تولید میشود. به عنوان مثال در جریان گزارش یک رقابت فوتبال گزارشگر یک شبکه اینترنتی با به کار بردن تمسخرگونه واژه عمق راهبردی، به کاندیداتوری جلیلی و اظهارات او کنایه زد.
🔹️نکته قابل تامل آنکه این پست که در رسانههای اصلاحطلب و زرد به صورت گسترده توزیع شده بود، سر از کانال اصولگرای "بیسیمچی مدیا" نیز درآورد و این کانال که اعتبار خود را از جریان مذهبی جامعه دارد، عملا در زمینه تخریب کاندیدای جریان انقلابی قدم برمیدارد.
🔹️این کانال پیش از این نیز در راستای پروژه عملیات روانی به نفع قالیباف با تحریف آخرین نظرسنجی صداوسیما که در آن دکتر جلیلی با اختلاف ۵ درصدی در صدر بود مدعی شد پزشکیان و قالیباف در صدر هستند و جلیلی در رتبه سوم قرار دارد.
🔹️همدستی تیم رسانهای یک کاندیدای اصولگرا با رسانههای اصلاحطلب در تخریب دکتر جلیلی اثر عکس دارد و در نهایت به ضرر آنها تمام میشود.
🆔️
@Armanirn