خداحافظی با آگهی رایگان روی «دیوار»
🔹دیوار با هدف افزایش کیفیت خدمات خود و منصفانهتر کردن هزینه آگهیها برای کاربران، از اول فروردینماه سال ۱۴۰۳ و همراستا با نرخ تورم، از شیوه «قیمتگذاری پویا» استفاده خواهد کرد.
🔹دیوار انتظار دارد که اجرای طرح قیمتگذاری پویا به افزایش کیفیت فهرست آگهیهای دیوار نیز منجر شود؛ چرا که این شکل از قیمتگذاری میتواند ثبت آگهیهای تکراری و نادرست یا غیرواقعی را به میزان قابلتوجهی کاهش دهد./ دیجیاتو
#قیمت_آنلاین
@Bamaberoozbashidd