🔻مباحث جنگ نرم در دو حوزه ذهنی (مهندسی پندار) و عینی (مهندسی رفتار) و در سه سطح استراتژی (هدف)، تاکتیک (راه) و تکنیک (روش) قابل بررسی است. 🔻توضیح آن که کارکرد رسانه خبری این است که ابتدا با تأثیرگذاری بر ذهن افراد و انگاره‌سازی تفکر را شکل داده و حوادثی که قابلیت به فعلیت رساندن آن و تبدیل ذهنیت (نظر) به عینیت (عمل) را دارد، رفتار را سازماندهی می‌کند؛ همچنان که انتخابات‌های مختلف در کشورهای هدف را باید به محمل اصلی این ظرفیت سازی دانست. 📝 بخشی از کتاب «تکنیک‌های عملیات روانی در حوزه رسانه و خبر»، صفحه ۱۱ @BasirateRoz