🔻 علائم مجروحان جنگ رسانه ای چیست؟! 🔹 اگر کسی بیشتر به اخبار منفی کشور مثل فسادها علاقه دارد و اخبارش را برای دیگران هم می فرستد، تیر خورده ولی متوجه نیست. 🔹 اگر سخنرانی این و آن را گوش می دهد، اما سخنرانی رهبر را نه، تیر خورده ولی متوجه نیست. 🔹 اگر به جای حمایت از مبارزات بی امان دولت ضد فساد آقای رییسی، دست روی فسادهای ریز و درشت می گذارد و به جای دولت فسادساز قبلی، دولت فسادستیز فعلی را می زند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 🔹 اگر پیشرفتهای کشورهای کافر را با ضعفهای کشور شیعه مقایسه می کند و با این مقایسه جک می سازد و می خندد و می خنداند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 🔹 اگر نمی بیند که قوه قضاییه، توانسته معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور، معاون رییس جمهور، برادر رییس جمهور، پسر رییس جمهور، دختر رییس جمهور، وزیر، دختر وزیر، داماد وزیر، معاون وزیر، معاون رییس قوه قضاییه، پسر معاون رییس قوه قضاییه و مسئولان دیگر را محاکمه و مجازات کند، اما فقط کسانی را که به هر دلیلی هنوز محاکمه نکرده، می بیند و جیغ می کشد که چرا قوه قضاییه به فساد مسئولان رسیدگی نمی کند، تیر خورده ولی متوجه نیست 🔹 اگر خیانتهای حسن روحانی را به پای همه روحانیون می نویسد و روحانیون را به دو دسته ی سالم (طرفداران امام) و غیر سالم (طرفداران هاشمی) تقسیم نمی کند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 🔹 اگر پول گرفتنهای دهها میلیون تومانی خواننده ها و بازیگران در جشنها و کنسرتها را نمی بیند و جیغ نمی زند و فقط پول گرفتن محدود برخی مداحان را که بازوی رسانه ای انقلابند، سر زبانها و در دورهمی ها جار می زند، تیر خورده ولی متوجه نیست. 🔻 اگر همه اینها را با هم دارد، تیر نه، خمپاره خورده و در جنگ رسانه ای وقتی کسی خمپاره می خورد، دیگر سرباز دشمن است نه مجروح جبهه خودی. هر چند مجروح جبهه خودی هم جانباز نیست و شهید هم نمی شود. 🔻 و اما چرا در دام رسانه ای دشمن افتاده و ناخواسته سرباز دشمن شده؟ جوابش را خدا داده: «ان تتقوا الله یجعل لکم فرقانا: اگر اهل تقوا شوید یعنی از دستورات واجب و حرام خدا اطاعت کنید، خدا به شما بصیرت و قدرت تشخیص حق از باطل می دهد.» پس وقتی این قدرت تشخیص را نداشته و در دام رسانه های دشمن افتاده و سرباز آنها شده، باید بداند که اهل تقوا نبوده و پایش در انجام و ترک لنگ بوده. پس مراقبه را باید دوباره شروع کند! مراقبه ی انجام و ترک . بسم الله! ✔️ جامعه نیازمند تبیین و آگاهیست