🔴 رسانه‌های شوتی در بزرگراه فریب 🔺برخی از این رسانه‌ها بویژه رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور را می‌توان به ماشین‌های شوتی تشبیه کرد؛ مشخصه ماشین‌های شوتی، بارهای مشکوک، پلاک‌های جعلی، و رانندگانی خطر آفرین که فقط یک هدف دارند: رسیدن به مقصد و کسب سود، بی‌آنکه به عواقب راه یا محتوای بارشان فکر کنند. ❗️برای این رانندگان، هیچ اهمیتی ندارد که بارشان کالاهای مفید است یا مخرب، و تنها چیزی که اهمیت دارد، منافع آنی خودشان است. ▪️رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور هم رفتاری مشابه دارند. مدیران این رسانه‌ها، درست مانند رانندگان شوتی، تنها به حفظ جایگاه پیمانکار و جریان مالی خود می‌اندیشند. ❗️ آن‌ها آنتن‌ خود را در اختیار پیام‌هایی قرار می‌دهند که گاه تفرقه‌افکن و گاهی تحریف‌کننده است، بی‌آنکه دغدغه‌ای برای پیامدهای اجتماعی، فرهنگی و امنیتی آن داشته باشند. ➖محتوای پخش‌شده از این رسانه‌ها، اغلب نه‌تنها برای مخاطب مفید نیست، بلکه همچون بارهای قاچاقی که شوتی‌ها حمل می‌کنند، به زیان جامعه تمام می‌شود. ▪️شوتی‌ها به قوانین راهنمایی و رانندگی بی‌اعتنا هستند و این رسانه‌ها هم خود را از اصول اخلاقی و تعهدات اجتماعی مبرا می‌دانند. ⚠️آن‌ها نه دلسوز مخاطب‌اند و نه در برابر پیامدهای تخریبگرِ پیام‌های خود پاسخگو هستند.        با ما همراه باشید @Dr_bavir