🔴ارزیابی و پیشنهاد مدیریتی برای خدمات اربعینی شرکتهای تلفن همراه 🔹پس از اینکه شرکتهای عراقی بسته مناسب اینترنت هفتگی نامحدود برای واتساپ، وایبر و اینستاگرام و ۳ گیگ برای سایر سایتها (بدون تماس و پیامک) به قیمت ۱۵۰ هزار تومان ارائه و متاسفانه با تبلیغات اینترنت بدون فیلتر در گیت‌های مرزی مورد استقبال زائران قرار گرفت و برای تماس هم حداقل بسته ۲۱۰ هزار تومانی ۱۵ دقیقه تماس را ارائه نمودند، در اقدامی دیرهنگام ۸ شهریور بسته رقابتی اینترنت هفتگی نامحدود (۳ گیگ همراه اول و ۷ گیگ ایرانسل) و ۲۰ دقیقه تماس و ۱۰۰ پیامک توسط ایرانسل و همراه اول ارائه شد که به دلیل عدم اطلاع‌رسانی مناسب، بسیاری از زوار از این امر بی‌اطلاع بودند. 🔸البته کیفیت ارائه خدمات با ایراداتی مواجه بود. قطعی های مکرر با وجود نمایش کیفیت 4G+ به ویژه در محل حرم ها و نیز در فواصل جاده‌ای امکان استفاده کامل از حجم بسته را فراهم نمی‌کرد که جای تامل دارد. 🔹این موضوع نشان داد که اگر قدری منافع مالی کنار گذاشته شود ارائه خدمات مناسب برای اربعینی‌ها میسر است. 🔹ای کاش مسئولان وزارت ارتباطات برنامه‌ریزی بهتر و به موقع تر و با نظارت دقیق‌تر برای شرکتهای ایرانی داشتند و در مورد اینترنت عراق هم امکان استفاده نامحدود را برای پیام‌رسان‌های ایرانی فراهم می‌کردند تا برای ارتباط با زواران اربعین منکر استفاده از وی‌پی‌ان در داخل ایران لازم نبود. 💠✍ 🆔 @Dr_Javidnia 🌐 پیوستن به کانال: https://eitaa.com/joinchat/3098935312C73fadd24b3