#انتخاب_مردم
بخش چهارم
انتخاب غلامحسین زارعی
🔸
موج مردمی انتخاباتی
تقریباً حال و هوای انتخابات در حوزه دشتی و تنگستان از اوایل اردیبهشت ماه آغاز شد و چهره های معروف هم بر سر زبان ها بود ، سیاسیون هم همچون گذشته بدنبال چهره های انتخاباتی خود بودند و بعضی از چهره ها را هم بصورت پوششی در آب نمک نهاده بودند هیچ خبری از زارعی نبود موج های مجازی و حمایتی هر دو ماه بسوی یک فرد معروف حرکت می کرد و دوستان توانایی حفظ موج های حمایتی خود نبودند ، ۵ موج حمایتی در دشتی و تنگستان از اول تا پایان سال ۱۴۰۲ آمد که در ۴ موج اول نامی از زارعی نبود تا اینکه با درایت خاص تیم جوان آقای زارعی موج آخر را نصیب خود نمودند، زیرا این تیم میدانست که هر کس موج آخر را کسب نمود پیروز انتخابات است حالا وقت هنرنمایی لایه های پایین انتخاباتی بود که موج سواری خود را آغاز نمایند
در واپسین لحظات، موج حمایتها و بیانیههای مردمی و اقشار مختلف از دکتر غلامحسین زارعی گسترش یافت.
فعالیت ستادهای مردمی زارعی طی این مدت به شدت افزایش یافت و عده زیادی از دانشجویان و هواداران زارعی با تشکیل گروههای منسجم در خیابانها و محلات محتلف شهرها به توجیه مردم برای حضور در انتخابات و رای به زارعی مشغول بودند و جالب اینکه در این واپسین لحظات سیاسیون هنوز درگیر انتخاب فرد اصلح هستند و به قول یکی از بزرگان سیاسی همچنان در برزخ سیاسی به سر می بردند ولی لایه های پایین انتخاباتی بصورت عجیب و انتحاری فعالیت میکنند و موج حمایتی را از سایر رقبا گرفته اند
روزنامهنگاران، کارشناسان و اساتید اقتصاد، تشکلهای دانشگاهی و شخصیتهای سیاسی و مذهبی در بیانیهها و پیامهای متنوعی ضمن دعوت از مردم برای حضور پای صندوقهای رای، از اقشار مختلف جامعه خواستند به دکتر زارعی رای دهند.
فضای مجازی هم که این روزها به عرصهای پرمخاطبتر از همیشه برای هماوردی طرفداران نامزدهای مجلس شورای اسلامی تبدیل شده بود، طی دو روز آخر بیشتر از قبل شاهد تشکیل گروهها و کانالهای تلگرامی، واتس اپی و پستهای اینستاگرامی بود. علاوه بر کانالهای رسمی رسانهها در تلگرام، بسیاری از گروههای خانوادگی و صنفی نیز در روزهای آخر شاهد موج گسترده تشویق اعضای آنها به حضور در انتخابات بود.
در کل یکی از رموز موفقیت زارعی گرفتن موج آخر حمایتی بود .
🔸
مناظرات تلویزیونی
یکی از ابتکارات انتخابات امسال، پخش مناظرات تلویزیونی از شبکه های استانی بود در این راستا ۴ کانال تلویزیونی در سطح استان بوشهر مختص انتخابات راهاندازی شد.
این کانالهای انتخاباتی تا حدود زیادی توانست رضایت مردم را در استان بویژه شهرستان دشتی داشته باشد.
انتخابات در استان بوشهر همیشه بر پایه قومیت ها و لیست بندی سیاسون بوده است و مردم شناخت کافی از کاندیدای خود نداشتند اما با پخش مناظرات در کانالهای محلی استان بوشهر مردم شناخت بیشتری از نامزدهای انتخاباتی پیدا کردند.
غلامحسین زارعی با تکنیک های مناظراتی وارد قاب جادویی شد ،
تکنیک هایی که مشاوران رسانه ای او جهت اقناع سازی مردم به او مشاوره دادند و ایشان هم با ابتکار عمل خود این تکنیک های مناظراتی را پیاده سازی نمود که در ادامه کلیه ی
تکنیک های اقناع سازی رسانه ای را منتشر خواهیم کرد.
در مناظرات تلویزیونی سایر کاندیدای انتخاباتی هجمه های عجیبی به عملکرد اجرایی ایشان وارد می کردند که اگر این تکنیک های مناظراتی پیاده سازی نشده بود زارعی نمیتوانست اقناع سازی مردمی انجام دهد ، آنجایی که غلامحسین زارعی اسناد را رسانه ای کرد با هنرنمایی خاص خود
تکنیک گواهی اسناد را پیاده کرد
در مناظرات تلویزیونی غلامحسین زارعی هم دفاع از برنامه ها میکرد و هم پاسخ به شبهاتی میداد که سایر نامزدها ایجاد میکردند، بعضی از نامزدها در مناظرات از
تکنیک مظلوم نمایی استفاده میکردند ولی زارعی باز برای خنثی کردن این تکنیک برنامه داشت.
یکی از اتفاقات نادر در مناظرات دفاع غیرتمندانه ی عبدالله نجفی اصل از عملکرد و شخصیت ملی غلامحسین زارعی بود که خود اظهار داشت که به هیچ عنوان نماینده پوششی ایشان نیستم و همین طور هم شد و نجفی اصل تا آخر انتخابات ماند ولی زارعی توانست بهترین بهره برداری را بکند و آن هم
تکنیک ضربه گیر بود که خواسته یا ناخواسته این تکنیک (
ضربه گیر) در مناظرات تلویزیونی پیاده سازی گردید.
🇮🇷
به خانواده بزرگ #انقلابیون_بوشهر بپیوندید
👇👇👇
https://eitaa.com/ENGHLABun