هوالحکیم فروش شرف به ازای بخش دوم 2⃣ 📱با پیدا شدن سر و کله ‌ی شبکه‌های ، سر و کله‌ی کانال های بسیار، با نام‌های جذاب و عموما طعنه آلود به شرایط کشوری که خود بخشی از آن هستند، پیدا شد. هر نوشته و عکس و فیلم کوتاهی که بیشتر و عمیق تر، به و تمسخر احکام اسلام و فرهنگ ایرانی پرداخته بود، سر از این کانال ها درآورده تا راه جذب مخاطب را پرشتاب‌تر از رقبا طی کند. 📲 ولنگاری فضای مجازی از سوی که می توانست کارنامه‌‌ی تقریبا هیچ و به عبارت بهتر منفی پانصد درصدی خود را لابلای پیام های تخریبی همراه با طنز علیه رقبا بپوشاند، از یک سو و لاابالی گری سوداگرانه از سوی مدیران این عموم کانال‌ها ترکیبی از پستی و زشتی را پدید آورد تا دست این دو را در دست هم فشرده سازد. ♻️ سازمان دهی تخریب و توهین و تحقیر را اتاق فکر و و به عهده داشته و رسانه‌ای کردن آن به عهده‌ی مدیران بسیار کم ارزش همین کانال ها بود. 👈پس از سال ۹۶ که بی کفایتی روحانی قابلیت پنهان یا فشرده سازی نداشت، و بوی گند همه گیر شده بود، مدیران ملون کانال هایی که روزگاری در حکم بوگیر دولت عمل می کردند، آرام آرام رویه خود را تغییر داده و رنگ دولت به خود گرفته اند. 👈 اگر انتظار داریم که این تغییر رویه ناشی شرم و پشیمانی و عذاب وجدانی باشد که گرفته اند، انتظار غلطی را پیش گرفته ایم. به عبارتی، نه هنوز جنس این قلم فروشان را شناخته ایم و نه بهای اندکی که برای اعتماد دیگران قائلند. ◀️چه بایست کرد⁉️ غیر از این است که؛ آن چه از سختی معیشت در این سال ها بر مردم رفته، ناشی از عملکرد تیمی بوده که مدیران شکلاتی کانال‌های مجازی در نوک پیکان آن قرار داشته و باعث فریب افکار عمومی شده‌اند؟ ✍سیاووش ادامه دارد ... 🔰