پوشاک، نماد فرهنگ مسولان محترم اتحادیه اصناف و ریاست محترم صنف پوشاک اجازه دهید بدون پیش مقدمه، دلگرانی و هشدار و تاسف عمیق خود را از وضعیت نابسامان بازار و رهازدگی در فرهنگ پوششش _که می تواند بازتاب و نتیجه فروش کالاهای غیر متعارف باشد_ بیان داریم. گویا توجیهات و دلایل نامعقول باعث شده تا ویترین مغازه های پوشاک محل نمایش بی غیرتی و بی حیایی و نمایشگاه سبک زندگی غربی شود. و ما از مصیبتی که دچار آن شده ایم غافل کند. پوشاک و لباس نماد و مظهر فرهنگ یک جامعه است. گویا سودجویی و منفعت طلبی ها کار را به آنجا رسانده که دیگر هیچ چیز جزء پول و کسب درآمد و رضایت مشتری مهم نیست و دیگر ارزش های فرهنگي و اجتماعی در مبادلات و معاملات هیچ اهمیت و ارزشی ندارند؟! عدم نظارت و آموزش صحیح از سوی متصدیان اتحادیه کار به آنجا رسانده که هر لباس و پوشاکی پشت ویترین مغازه ها قرار گیرد و محل تبلیغ فرهنگ غربی گردد. باید پذیرفت یکی از راه‌های نفوذ دشمن و استحاله فرهنگی و تغییر سبک زندگی و گرایش به تفکر غربی و غیر دینی از طریق همین لباس ها و پوشاک هایی است که نه با فرهنگ و نه با عرف جامعه سازگار است. بازار گذرگاه فرهنگ یک جامعه است و اگر در این بازار فقط تفکر سرمایه داری حاکم شود بهترین مکان برای نفوذ قدم های جریان غربگرایی خواهد بود قرارگاه فرهنگی شهید بهشتی