ضمن تشکر ویژه از مراجع ذیربط بابت پیگیری موضوع، به اطلاع میرسانم دلیل قطع سیمکارت، ظاهرا عدم پرداخت به موقع قبض موبایل بود که به دلایل ذیل تصور میشد اینبار هم از جانب برخی عناصر شاغل در نهادهای خاص، با مسدودی دیگری مواجه شدهام:
۱. عدم وصل خط تا حدود ۱۷ ساعت پس از پرداخت قبض؛ موضوعی عجیب و بیسابقه که همیشه دقیقهای پس از پرداخت مرتفع میشد.
۲. مسبوق به سابقه بودن دستور انسداد خط، که تاکنون دو مرتبه پیش از این شاهد آن بودم.
۳. رویداد دیگری که جز با اقدام مستقیم نهادهای خاص ممکن نبود.
پینوشت | گویا برخی صرفا «لا اله» مطلب را دیدهاند و نسبت به «الا الله» آن تجاهل کردهاند!
من مطمئن نیستم سومینمرتبه از مسدودی، از جنس دو مرتبه نخست نبوده باشد، اما علیالحساب توضیح کنونی را دادم تا دینی گردنم نباشد.
امروز در جلسه بررسیای که به همین منظور برگزار شده بود، گفتم هرگاه سقف کارکرد موبایل پر و در نتیجه خط یکطرفه میشد، با پرداخت قبض، بلافاصله وصل میگشت اما اینبار قطعی اولا همزمان شد با موضوعی دیگر در حوزه ارتباطات -که از شرح عمومی آن معذورم و در جلسه تشریح کردم- و ثانیا بیش از ۱۶ ساعت پس از پرداخت قبض (ساعاتی پس از انتشار عمومی درخواست بررسی) وصل گشت. موضوعی که امروز فیالمجلس توسط یکی از حضار جلسه راستیآزمایی شد و وی قبض یک خط بهکلی مسدود خود را پرداخت نمود و همه دیدند که کمتر از ۵ دقیقه بعد، پیامک وصلی آن را دریافت کرد.
لذا فارغ از اینکه چرا و چطور خط اینجانب برای سومین مرتبه قطع گردید، قدر مسلم آن است که اولا رفع مشکل و ثانیا پیگیری موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.
النهایه، کشف اینکه مسأله ناشی از مشکلی فنی بوده و یا شیطنتی فردی، از عهده نگارنده خارج است؛ گرچه قرائن غیر قطعی ممکن است بر یک گزینه دلالت نماید.
احمد قدیری
۱۴۰۴/۶/۲۳
@GhadiriNetwork