هابیلیان
نباید در قبال آن سکوت کرد و باید تکذیب کرد، زیرا امام زمان در زمان غیبت کبری نایب خاصی و نماینده خاص
موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنم موضوع زمان است. بر اساس روایاتی که وجود دارد، ظهور حضرت مهدی (ع) قطعی و حتمی است. هیچ تردیدی در آن وجود ندارد. هیچ کسی نمی‌تواند برای ظهور زمانی را مشخص کند و مثلاً بگوید: ای مردم انشا الله در عید فطر ماه رمضان آینده امام مهدی در فلان مکان ظهور می‌کند. ظهور می‌کند و جهان دستخوش تغییر و تحول می‌شود. خب از کجا این سخن را می‌گویند. این سخن حرام است و جایز نیست. دروغ است و تقلب است. به بازی گرفتن عواطف و عقل‌های مردم است. ما امروز در سالروز میلاد مهدی (ع) و در انتظار ظهور ایشان هستیم. رویکرد صحیح این است که اولاً مطمئن باشیم به این وعده الهی ایمان داریم. وعده‌ای که حتماً محقق می‌شود، زیرا خداوند بزرگ خلف وعده نمی‌کند. وعده الهی قطعی است. دوم این که ما باید امید داشته و به این آینده خوش بین باشیم. سوم این که منتظر این روز باشیم و چهارم این که احساس مسئولیت کنیم. تلاش کنیم و منتظر وقوع حوادث نباشیم. ما حوادث و رویدادها را بسازیم و ایجاد کنیم و منتظر وقوع آن‌ها نمانیم. زمین را آماده کنیم. و از خداوند تعجیل در ظهور مهدی را بخواهیم. دعای فرج را در شب‌های قدر و نمازها (قنوت) و دیگر مناسبت‌ها بخوانیم و بگوییم که اللهم کن لولیک الحجه بن الحسن.. برای تعجیل در ظهور آقا دعا کنیم. این انتظار صحیح و درست است. حال دعای چه کسانی سودمند است. دعای مجاهدان در راه خدا، صابرین در راه خدا و کسانی که احساس مسئولیت و جانفشانی می‌کنند، سودمند است. دعای کسانی که زمین را برای ظهور آماده می‌کنند. دعای کسانی که در مقابل طاغوتی‌ها می‌ایستند. خداوند به دعای خائنان و انسان‌های سست و ضعیف توجهی نمی‌کند. انشا الله که ما از منتظران واقعی باشیم.» @Habiliyan