#باربی فراماسونر‌ها ازطریق نماد‌هاجوانان را به خود جذب می‌کنند به عنوان مثال موسسه‌ای به نام"کانامی فندیشن"با تفکرفراماسونری درآمریکاوجود داردکه این موسسه درحوزه مسائل اجتماعی وفرهنگی فعال است. یکی از کار‌هایی که این موسسه انجام می‌دهد تولید نماد باربی است. باربی دختر ۱۸ ساله امریکایی است که دارای اندام بخصوص، مو‌های بور و بلوند و چشمان آبی است که موسسه کانامی فندیشن این شخص را به عنوان یک دختر دارای تمام شرایط به دنیا معرفی کرد و بعدا باربی در خیلی از کشور‌ها بومی سازی شد و برای دختران و پسران جداگانه باربی درست کردند لذا فراماسونر‌ها شیوه‌ی نفوذشان بر جوانان بشری اینگونه است که ابتدا با نماد وارد می‌شوند، سپس انسان‌ها را نسبت به نماد‌ها حساس می‌کنند آنگاه به بیان افکار و اندیشه‌های خود می‌پردازند و جوانان و نوجوانان را به سمت خود می‌کشانند. جوان‌ها براساس نیازشان به دنبال پاسخ به مطالبات غریزی خود هستند. جوانان امروزی به دنبال پاسخ به نیاز‌های جنسی، زیبایی و مدگرایی هستند و از آنجا که ازادی مطلق دراین فِرَق به چشم میخورد خانواده‌ها نمی‌توانند نیاز‌های جوانانشان رامرتفع سازند،جوانان به این فرق کشیده می‌شوند. @Hijab18