👓 بودجه برای تبلیغ فضای مجازی کجا خرج میشود؟!
🔹 در حوزه، طلاب زیادی فعالیت
#تبلیغی دارند، به طور مخصوص عدهای در فضای مجازی مشغول فعالیت
#تبلیغی هستند:
❗️ خود این فعالین فضای مجازی دو گروه هستند:
گروه اول که بسیاری از طلاب عضو این گروه هستند کسانی هستند که در فضای مجازی پیام را
#منتشر میکنند. مثلا گروهی دارند که پیامها را پخش میکنند اگر کسی شبهه دارد پاسخ میدهند مثل کاری که در فضای
#حقیقی میکنند منتهی در بستر فضای مجازی. مثلا گاهی کانال ۳،۴هزار نفری دارند آنجا پیام منتشر میکنند حرف میزنند پیامهای دیگرانرا نشر میدهند و...
💎 گروه دوم کسانی هستند که به طور تخصصی و حرفهای به تبلیغ در فضای مجازی مشغول هستند. یعنی کاملا آگاهانه و با کار رسانهای جدی و
#تولیدی مشغول فعالیت رسانهای هستند. مثل تولید محتوای فرهنگی مذهبی در قالب کلیپ،
#پادکست، حتی تولید فیلم کوتاه و ....
♨️ اصل کار رسانهای و تبلیغ مجازی، همین گروه دوم هستند که تعدادشان هم بسیار بسیار کم است. یعنی در کل فضای ایتا و روبیکا و تلگرام و اینستاگرام، به وضوح این گروه کاملا قابل شناسایی هستند.
🔹 حال مسئله مهم و حیاتی اینجاست که وظیفه
#اصلی مسئولین در امر تبلیغ و فضای مجازی برای این گروه دوم چیست؟!
⁉️ این همه مراکز عریض و طویل تبلیغی، دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، معاونت تبلیغ مرکز مدیریت، حتی بخشهای فضای مجازی حوزه و
#رسانه حوزه نسبت به این تعداد رسانه قوی و پرکیفیت و حقیقتا نادر و مشخص، آیا وظیفهای دارند یا ندارند!
❌ اگر وظیفه ندارند پس چطور بودجههای قابل توجهی برای این منظور دریافت میکنند!
و اگر وظیفه دارند پس چطور تمام این رسانهها یکی پس از دیگری گرفتار مشکلات حاد مالی هستند؟!
این منابع مالی کجا هزینه میشود؟!
@HozeTwit