👓 بودجه برای تبلیغ فضای مجازی کجا خرج می‌شود؟! 🔹 در حوزه، طلاب زیادی فعالیت دارند، به طور مخصوص عده‌ای در فضای مجازی مشغول فعالیت هستند: ❗️ خود این فعالین فضای مجازی دو گروه هستند: گروه اول که بسیاری از طلاب عضو این گروه هستند کسانی هستند که در فضای مجازی پیام را می‌کنند. مثلا گروهی دارند که پیام‌ها را پخش می‌کنند اگر کسی شبهه دارد پاسخ می‌دهند مثل کاری که در فضای می‌کنند منتهی در بستر فضای مجازی. مثلا گاهی کانال ۳،۴هزار نفری دارند آنجا پیام منتشر می‌کنند حرف می‌زنند پیام‌های دیگران‌را نشر می‌دهند و... 💎 گروه دوم کسانی هستند که به طور تخصصی و حرفه‌ای به تبلیغ در فضای مجازی مشغول هستند. یعنی کاملا آگاهانه و با کار رسانه‌ای جدی و مشغول فعالیت رسانه‌ای هستند. مثل تولید محتوای فرهنگی مذهبی در قالب کلیپ، ، حتی تولید فیلم کوتاه و .... ♨️ اصل کار رسانه‌ای و تبلیغ مجازی، همین گروه دوم‌ هستند که تعدادشان هم بسیار بسیار کم است. یعنی در کل فضای ایتا و روبیکا و تلگرام و اینستاگرام، به وضوح این گروه کاملا قابل شناسایی هستند. 🔹 حال مسئله مهم و حیاتی اینجاست که وظیفه مسئولین در امر تبلیغ و فضای مجازی برای این گروه دوم چیست؟! ⁉️ این همه مراکز عریض و طویل تبلیغی، دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، معاونت تبلیغ مرکز مدیریت، حتی بخش‌های فضای مجازی حوزه و حوزه نسبت به این تعداد رسانه قوی و پرکیفیت و حقیقتا نادر و مشخص، آیا وظیفه‌ای دارند یا ندارند! ❌ اگر وظیفه ندارند پس چطور بودجه‌های قابل توجهی برای این منظور دریافت می‌کنند! و اگر وظیفه دارند پس چطور تمام این رسانه‌ها یکی پس از دیگری گرفتار مشکلات حاد مالی هستند؟! این منابع مالی کجا هزینه می‌شود؟! @HozeTwit