👓 اخیرا به رویکرد پژوهشی
#دفتر_تبلیغات انتقاداتی وارد شده است که به نظر میرسد چندان دقیق نباشد؛
🔹 این یادداشت در صدد بررسی رویکرد
#تبلیغی دفتر نیست و نقد آن مجالی دیگر میطلبد.
بحث بر سر رویکرد پژوهشی مثبتی است که دفتر تبلیغات ایجاد کرده است:
❗️ اگر به پژوهشهایی که دفتر تبلیغات انجام داده است،
#منصفانه نگاه کنیم در مییابیم هم از حیث عناوین مورد پژوهش و هم از حیث محتوای کتب، انصافا دفتر نمره قبولی دریافت میکند.
🔹 کافیست در موضوعاتی که مورد نیاز است یک بار سری به کتب منتشر شده دفتر بزنید، بعید است هیچ پژوهشی انجام نشده باشد و اتفاقا در بسیاری موارد این پژوهشها راهگشا بوده است؛
برای نمونه خود بنده درباره روایات اخلاقی که مثلا علائم ایمان را سه مورد، گاهی ۵مورد گاهی بیشتر میشمارد نیاز به جواب داشتم که کتاب آقای عالمزاده انصافا راهگشا بود، یا در مورد دیگر در بحث تاریخ امتحانات حوزه کتاب آقای لک زایی پرمطلب و به درد بخور بود.
به نظر میرسد اگر یک بار به کتابفروشی دفتر مراجعه کنید یا به اپ
#پژوهان سری بزنید حتما تصدیق میکنید!
💬 محمد
@HozeTwit