join🔜 @KheshteAvvali در تدریس صفحه ی ۵..ابتدا از بچه ها می خواهیم با نی چوب خط و هر وسیله ی دیگر م در اختیار دارند عددهای مختلف را بسازند از یک تا نه ...بعد از انها می خواهیم از ده به بعد را هم بسازندو عدد را در جدول ارزش مکانی قرارداده بیرون بیاورند و بخوانند و بنویسند این فعالیت را به صورت دونفره انجام دهند یکی بسازد و یکی بنویسد و بخواند برای نوشتن می توانند روی تابلویی ک با یک کاور و برگ اچار درست شده و دراختیار همه ی بچه ها قرار گرفته استفاده شود.از بچه ها سوال کنیم ک یک بسته ی ده تایی را با چند نی یا هر وسیله ی دیگر ساختی؟؟ده ..ده یکی می شود چند ده تایی..بعد از اینکه بچه ها عددهای مختلف را ساختند از انها می خواهیم دسته های ده تایی را کنارهم قرار دهند و ده تا ده تا بخوانند..یک دهتایی می شود ده دو دسته ی ده تایی می شود بیست سه دسته ی ده تایی می شود سی همین طور تا نود.ـ