🌀بدرفتاری کودکان در مدرسه 📍قسمت هفدهم: 🟢ادامه قدم دوم نحوه برخورد با کودک: 🔹️۸. برنامه را شروع کنید. 💠هر روز امتیازهای کسب شده را بررسی کنید. اگرکودک قوانین مدرسه را رعایت کرده است او را تشویق کنید. جدول را امضا کنید و مطمئن شوید که روز بعد آن را به مدرسه خواهد برد. 💠در پایان مدت تعیین شده امتیازاتی را که کودک کسب کرده جمع ببندید و اگر به هدف رسیده است به او پاداش دلخواهش را بدهید. 💠اگر کودکتان به هدف تعیین شده نرسیده یا جدول را برای بررسی نزد شما نیاورده است، مشکل و پیامد آن را برای کودکتان شرح دهید. 👈در مورد امتیازها با فرزندتان بحث نکنید. فقط پیامدهایی را که قبلاً در مورد آن ­ها تصمیم گرفته ­اید اجرا کنید. 💠 به توافق ­هایتان و این که کودک در چه شرایطی می ­تواند امتیازی را که از آن محروم شده است مجدداً به دست آورد وفادار بمانید. 💠 امکان دارد لازم شود چندین روز پیامدها را اجرا کنید تا کودکتان پیروی از قوانین مدرسه را بیاموزد. 👈اگرچه در بیشتر مواقع بررسی علت این کارشکنی می تواند کمک کند تا یک سری تمهیدات دیگر برای اصلاح برنامه ایجاد کنیم تا بهتر قابل اجرا باشد و نیازی به استفاده از محرومیت ها نباشد. 🔹️به همراه معلم پیشرفت کودک را بررسی کنید 💠بعد از یک هفته، برای بررسی پیشرفت کودکتان معلمش را ملاقات کنید و تغییرات لازم را در برنامه اعمال کنید. 💠از معلم به خاطر زحماتش قدردانی کنید به او بگویید خوشحالم که می ­توانیم با همکاری یکدیگر روی این برنامه کار کنیم. ادامه دارد ⭕️کپی فقط با ذکر منبع، مجاز است. ╔═°•.🍭 .•╗ @kidiyo ╚═ °•.🍭 .•╝