درگاههای ارائه خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران به منظور پیشگیری و کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا 🔷 سامانه تلفنی ۲۰۰۰: پرداخت صورتحساب تلفن 🔷 سامانه ۲۰۲۰: ارائه خدمات اینترنت پرسرعت مخابرات ( ADSL) 🔷 سامانه ۲۰۱۰: ارائه خدمات مشترکین تجاری 🔷 سامانه ۲۰۱۱۷ : رفع خرابی خطوط تلفن ثابت 🔷 سامانه ۱۱۸ : پاسخگویی اطلاعات تلفنی 🔷 کد *۲۰۲۰# : خدمات تلفن ثابت از طریق تلفن همراه جهت اطلاعات بیشتر به پرتال شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir مراجعه نمائید. 🔵 رhttps://eitaa.com/joinchat/3848470556C35e6499fd1