🔻
تقابل معنادار « #توئیتر» و « #ایتا» در #انتخابات ۱۴٠۲
🔹حجم تولید محتوای انتخاباتی در ایتا از ۸ تا ۱۱ اسفند بیش از ۵۰۰ هزار و در توئیتر افزون بر ۷۵۰ هزار بوده است و میتوان تولید محتوای ایتاییها را در حدود ۸۰ درصد توئیتریها در نظر گرفت.
🔹تلگرام که همواره اولویت دوم کاربران در بزنگاههای سیاسی اجتماعی برای رصد اخبار بوده، در اینجا و با رشد معنادار ایتا، به رتبه سوم نزول پیدا کرده است.
🔹روبیکا دیگر بستر تولید محتوای انتخاباتی بود که تقریبا نصف تلگرام و دو برابر اینستاگرام، درباره انتخابات محتوا منتشر کرده است.
🔹ایتا را باید به عنوان پدیده انتخابات ۱۴۰۲ و یکی از مهمترین نقشآفرینان مجازی در این انتخابات معرفی کرد زیرا از نظر تولید محتوا، هشتگسازی و فعالیت کاربران از مهمترین و موثرترین بسترهای مجازی بوده است.
🔹کانال حامیان رائفیپور فعالترین کانال ایتایی بود که در کمتر از سه روز بیش از ۳۰۰ پست نشر و بازنشر کرده بود و از این نظر، فعالیتی قابل توجه داشت./ ایرنا
☫
#مهار_تورم_رشد_تولید
🌸
#انتشار_حداکثری_با_شما
╭┅─────┅╮
@M_Khabar 👈 ( مراغه خبر )
╰┅─────┅╯