♦️روانشناسی تبلیغ و چهارپایه ذهن انسان بخش دوم روانشناسی تبلیغ بسیار گسترده و پیچیده است. سیستمهای تبلیغی، فلسفه و ساختار خودشان را دارند. اتخاذ روش تبلیغ، موقعیت-محور است. این محوریت نوع پندار، گفتار و عملکرد شما را تعیین می کند. تبلیغ بسیار مدون، هدفمند و روشمند تعریف می شود. فهم آناتومی تبلیغ نیاز به نگاه و ذهن علمی دارد. سیستم تبلیغ لنینیستی است: یک گام به عقب، دو گام به جلو: تبلیغ انواع و‌ اقسام دارد: تبلیغ فرهنگی، تبلیغ دینی، تبلیغ کالایی، تبلیغ سیاسی، تبلیغ سیاهنمایانه، تبلیغات تناقص ساز و چالش ساز در قبال این‌حوزه ها یا انهدام دیدگاه یک حریف سیاسی یا تبلیغی، تبلیغات هویت سوز، تبلیغات وطن گریزانه، تبلیغات دوست و‌ دشمن ساز و بسیاری تبلیغ دیگر برای تأثیر روی چهارپایه ذهن و تغییر شرایط و دنیای ذهنیت شما بعنوان مخاطب: فراموش نکنید! بحث پیرامون تبلیغ بسیار ریز است و باید کلیه گامها را حلاجی کنید و در نظر داشته باشید. سیستم پله ای تبلیغ مغز شما را با تکرار متعدد مستقیم و‌ گام به گام تسخیر و در نهایت تعطیل می کند. سیستم مارپیچی تبلیغ مثل مارماهی لیز است و گرفتن و دریافتن آن آسان نیست. اساس رودررویی با تبلیغ را فهم ساختار و روانشناسی سیستم آن تشکیل می دهد: شما در تبلیغ با عقل حسابگر، عقل دیدگاه-ساز، عقل تصاحبگر و عقل کور کننده شعور روبرو هستید: حواستان را جمع کنید و در شرایط با رجوع به شعورتان، بهترین انتخاب را بکنید. ☫ پروفسور دکتر حمیدرضا یوسفی @Mastermahdiamini @mairaniiim