رصد فضای مجازی اینستاگرام و تلگرام از فراگیر شدن تورهای نوروزی یوگا در کشور خبر می‌دهد. از نکات جالب توجهی که در این تبلیغات مشاهده می‌شود، تغییر مقصد تورهای یوگا است. پیش از این مقصد بسیاری از تورهای گردشگری یوگا در خارج از کشور و عمدتاً به سوی کشورهای «هند» و «نپال» بود؛ امّا در سال جاری برگزارکنندگان این تورها، مقاصد داخلی که عموما مناطق گردشگریِ کویری را شامل می شود، به عنوان محل برگزاری تورهای خود انتخاب کرده‌اند. این تغییر مقصد، به دلیل آشفتگی بازار ارز و افزایش قیمت دلار است. آسیب گسترش این تورها با چنین تغییر مقصدی به مراتب بیشتر نیز می‌شود، زیرا علاوه بر ترویج اردوهای مختلط، آموزه‌های یوگا با آسیبهای معنوی و روحی و بعضاً جسمی فراوانش نیز تبلیغ می‌شود.