💠در فقه ، ما دو نوع «ابراء» داریم: ابراء از ما فی الذمّه (ابراء حقوقی) و ابراء از نجاست (ابراء فقهی). در ابراء از نجاست هم ابراء از نجاست مأکول داریم که حسب آن،مستحب است کسی که نجاستی خورده، در صورت امکان آن را قِی و استفراغ کند که ذره ای از نجاست در بدن او نماند! (در حقیقت می‌خواهد کراهت و پلیدی خوردن نجاست را تاکید کند). 🔻به نظر می‌رسد که نظم جهانی با پذیرش صهیونیسم به عنوان یک دولت (اسرائیل)، آدمی را مانَد که نجاست خورده و اکنون وقت آن است که آن نجاست را قِی و استفراغ کند (تا ذره ای از آن در تارک بشریت نماند) که اگر نکند، چنان آبرویی از بشریت برود که انعام و بهائم از فصل مشترک خود با انسان (حیوانیت) برائت جویند! 🔰 آیین چراغ | روح الله شمسی کوشکی🔰 https://eitaa.com/joinchat/4165402769C8f31c5c323