نکات ضروری هنگام دریافت سفارشات نفیس اکسپرس
با درود خدمت مشاوران و نمایندگان شرکت شبکه نفیس؛
رعایت موارد زیر در هنگام دریافت سفارشات میتواند از ایجاد برخی مشکلات در فرایند ارسال پیشگیری کرده و موجب افزایش رضایت شما و مشتریانتان گردد.
1) ارائه کد تحویل به مامورین توزیع نفیس اکسپرس: ارائه دادن کد تحویل هنگام دریافت سفارش به توزیع کنندگان این شرکت می تواند بر کیفیت و امنیت فرآیند توزیع سفارش شما بسیار تاثیرگذار باشد .
لذا خواهشمندیم در هنگام ثبت سفارش، شماره همراه مشتری نهایی را جهت ارسال کد تحویل مرسوله به ایشان در قسمت شماره گیرنده ثبت نمایید و یا چنانچه کد کد تحویل برای شما ارسال میشود آن را در اختیار مشتری نهایی خود قرار دهید، درنظر داشته باشید کد تحویل هرسفارش در قسمت جزییات همان سفارش هم قابل مشاهده است.
2) خودداری از دریافت کارتن آسیب دیده: دقت داشته باشید سفارش شما زمان تحویل باید از لحاظ ظاهری کاملا سالم و پلمپ شده (با چسبهای پلمپ شرکت که دارای لگو شرکت هستند) باشد. درصورتی که کارتن سفارش شما پارگی و یا لهشدگی داشت و یا پلمپ آن مخدوش بود، بهصورتی که احتمال اینکه کالاهای داخل بستهبندی آسیب دیده و یا کسر شده باشد، وجود داشت، از دریافت آن خودداری نمایید. توصیه میشود بسته را در حضور توزیع کننده چک شود و درصورت اطمینان از سالم بودن، بسته تحویل گرفته شود.
( درنظر داشته باشید که دریافت بسته به معنای این است که مرسوله بطور صحیح و سالم تحویل داده شده است و اگر پس از تحویل، اعلام شود که بسته مخدوش بوده یا آسیب دیده، متاسفانه قابلیت پیگیری وجود ندارد.)