🛣️خط دوم تونل وحدت در محور لار به جهرم نیازمند کار است 🔸 داستان دوبانده‌سازی محور جهرم-جویم-لار به بندرعباس در ابعاد مختلف سر بی‌انتها دارد و سالها و بارها به آن پرداخته شده است. 🔸عرض کم جاده، تک‌بانده بودن، ترافیک سنگین، حجم بالای تردد خودروهای تریلر حمل سوخت و کالا، تصادفات مکرر، جراحات متعدد، مرگ‌ومیرهای پرتعداد، تنها بخشی از دغدغه‌های مردم در لارستان، جهرم و جویم و مردمان استان هرمزگان بوده و همچنان خواهد بود. 🔸در سالیان اخیر بارها اخباری مبنی بر اتمام فلان قطعه تا فلان موقع به گوش رسیده اما کُندی کار، کار را سخت و امیدها را کم‌رنگ کرده است. 🔸وجود دستگاههای راهسازی در طول این محور، کورسوی امیدی را در دل زنده می‌کند ولی سرعت اجرای پروژه آن چیزی نیست که مردم می‌خواهند. 🔸از طرفی وجود این وسیله‌ها هرچند در بخش‌هایی از محور لار به جهرم بیشتر نمایان باشد اما در مسیر لار-بندرعباس وجود این وسایل راهسازی کمتر مشهود است. 🔸آن چیزی که دل‌نگرانی از سرعت اجرای پروژه را به اوج می‌رساند، کُندی مراحل ساخت و اتمام لاین دوم تونل وحدت است. با گذری در آرشیو اخبار، مشاهده می‌شود که کار حفاری این تونل ۷۳۰ متری در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۹ به پایان رسیده و اکنون که در اواخر سال ۱۴۰۲ قرار داریم، هنوز کار اجرای این طرح اندرخم حفاری باقی مانده است. 🔸جای سوال و البته تأمل است که آیا گذشت واقعاً نزدیک به ۴ سال برای اتمام یک تونل ۷۳۰ متری کافی نیست؟! چرا جناب حسین‌زاده بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین جناب شبانی مدیرکل راه شهرسازی لارستان در طول این سالها تدابیری برای جذب بودجه مورد نیاز و اتمام طرح نداشته‌اند؟! 🔸موانع پیش‌روی کار کجاست؟! اصلاً کی قرار است این تونل تکمیل شود؟! آیا اتمام پروژه ملی احداث باند دوم محور جهرم-جویم-لار به بندرعباس در برنامه اولویت‌دار وزارت راه قرار دارد؟! / میلاد ⚫️ آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews::👇 ▪️ پیام رسان ایتا :: https://eitaa.com/Nakhlnews1 ▪️ اینستاگرام :: B2n.ir/Nakhl_news1 ▪️ وب سایت :: Nakhlelarestan.ir ▪️واتس آپ ....کانال 10 :: B2n.ir/Nakhl_news