🛣️
خط دوم تونل وحدت در محور لار به جهرم نیازمند کار است
🔸 داستان دوباندهسازی محور جهرم-جویم-لار به بندرعباس در ابعاد مختلف سر بیانتها دارد و سالها و بارها به آن پرداخته شده است.
🔸عرض کم جاده، تکبانده بودن، ترافیک سنگین، حجم بالای تردد خودروهای تریلر حمل سوخت و کالا، تصادفات مکرر، جراحات متعدد، مرگومیرهای پرتعداد، تنها بخشی از دغدغههای مردم در لارستان، جهرم و جویم و مردمان استان هرمزگان بوده و همچنان خواهد بود.
🔸در سالیان اخیر بارها اخباری مبنی بر اتمام فلان قطعه تا فلان موقع به گوش رسیده اما کُندی کار، کار را سخت و امیدها را کمرنگ کرده است.
🔸وجود دستگاههای راهسازی در طول این محور، کورسوی امیدی را در دل زنده میکند ولی سرعت اجرای پروژه آن چیزی نیست که مردم میخواهند.
🔸از طرفی وجود این وسیلهها هرچند در بخشهایی از محور لار به جهرم بیشتر نمایان باشد اما در مسیر لار-بندرعباس وجود این وسایل راهسازی کمتر مشهود است.
🔸آن چیزی که دلنگرانی از سرعت اجرای پروژه را به اوج میرساند، کُندی مراحل ساخت و اتمام لاین دوم تونل وحدت است. با گذری در آرشیو اخبار، مشاهده میشود که کار حفاری این تونل ۷۳۰ متری در اردیبهشتماه سال ۱۳۹۹ به پایان رسیده و اکنون که در اواخر سال ۱۴۰۲ قرار داریم، هنوز کار اجرای این طرح اندرخم حفاری باقی مانده است.
🔸جای سوال و البته تأمل است که آیا گذشت واقعاً نزدیک به ۴ سال برای اتمام یک تونل ۷۳۰ متری کافی نیست؟! چرا جناب حسینزاده بعنوان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و همچنین جناب شبانی مدیرکل راه شهرسازی لارستان در طول این سالها تدابیری برای جذب بودجه مورد نیاز و اتمام طرح نداشتهاند؟!
🔸موانع پیشروی کار کجاست؟! اصلاً کی قرار است این تونل تکمیل شود؟! آیا اتمام پروژه ملی احداث باند دوم محور جهرم-جویم-لار به بندرعباس در برنامه اولویتدار وزارت راه قرار دارد؟! / میلاد
#لارستان
⚫️ آخرین اخبار لارستان🌴Nakhlnews::👇
▪️ پیام رسان ایتا ::
https://eitaa.com/Nakhlnews1
▪️ اینستاگرام ::
B2n.ir/Nakhl_news1
▪️ وب سایت ::
Nakhlelarestan.ir
▪️واتس آپ ....کانال 10 ::
B2n.ir/Nakhl_news