👥👤کار تشکیلاتی یه سری اصول و قواعدی داره یعنی اینطور نیست که یه نفر وارد تشکیلات بشه و هر جور دلش خواست رفتار کنه❌ طبیعتا هرج و مرج در هر موسسه و سازمانی باعث کاهش کیفیت و حتی نابودی اون میشه✔️ 👆👆👆 🌍کار در تشکیلات با کار در یک اداره فرق میکنه در یک اداره رئیس اداره همه‌کاره هست و اینطور نیست که هر کاری که میخواد بکنه بیاد با کارمنداش مشورت کنه کارمندا هم فقط به انجام کارایی که گفته میشه می‌پردازند دیگه به بقیش کاری ندارن 💼 توی اداره اهداف جهانی معنوی براش تصور نمیشه و کلا 👌 یک اداره بر اساس حقوق و پول سازماندهی میشه ✅ 🔷🔷🔷🔷