اصول کار تشڪ✌️ـیلاتی
📌👈 از زاویه دیگری نیز می‌توان به جایگاه دبیری نگریست؛ 🔹➖ در پاسخگویی‌های سازمانی، معمولاً همه مسئو
🔅3_ کارشناس: 🌐 یکی دیگر از جایگاه‌های تشکیلاتی در سازمان‌های مختلف، جایگاه کارشناس است. 🔻بسیاری گمان می‌کنند مدیر خودش فکر می‌کند و تصمیم‌گیری می‌کند، 🔺حال آن که تصمیم‌ساز سازمان‌ها کارشناسانند؛ یعنی در زمانی کوتاه، گزینه‌های مختلف را برای تصمیم‌گیری به مدیر ارائه می‌دهند و مدیر صرفاً از بین آن گزینه‌ها انتخاب می‌کند. ⏪ به عبارت دیگر، کار کارشناس؛ تصمیم‌سازی و کار مدیر تصمیم‌گیری است. 😎کارشناسانی مثل کارشناس برنامه‌ریزی مغز متفکر سازمان‌ها به حساب می‌آیند و با وجود اشراف بر اطلاعات زیر ذره‌بین نیستند. 📍در حقیقت این افراد هستند که تصمیم‌گیری می‌کنند و مدیر، فقط تصمیم آنها را امضا می‌کند. 📌نکته قابل تأمل این است که الزاماً انسان‌های تشکیلاتی مدیر نیستند، بلکه می‌توانند پشت صحنه باشند. 👈 این نوع جایگاه‌ها نیز ظرفیت خوبی برای شناساندن توانمندی‌های فکری و طراحی هستند.