هانی شات
استفاده ابزاری از زنان در فیلمبرداریهای ورزشی
اگر ورزش را زیاد تماشا می کنید، احتمالاً برایتان سخت نیست که در میانه مسابقه با عکس های زوم طرفداران زن جذاب روبرو شوید!
به نظر می رسد این به یک "تخصص" تلویزیون ورزشی تبدیل شده است که گفته می شود گرمای ذاتی مسابقات ورزشی را افزایش می دهد!
نمونه بارز آن، حرکت و زوم فوق العاده فیلمبردار در بازی جام جهانی 2014 بین ایران و نیجریه در دقیقه 79 است.
شکار تصاویر زنان تماشاگر، حتی در زمانی که وضعیت نامناسبی دارند، به قدری رایج است که در انگلیسی عبارتی برای آن وضع کرده اند: honey shot!
اما آش استفاده ابزاری از تصاویر زنان روی سکوها برای جذب مردان تماشاگر، به قدری شور شد که فیفا مجبور شد فیلمبرداران را مجبور کند از این کار خودداری کنند.
هشدار فیفا یک ماه پس از آن صادر شد که یک سایت معروف، به دلیل انتشار مجموعه ای از عکس ها با عنوان "سکسی ترین طرفداران" در جام جهانی آن سال، جنجال به پا کرد.
استفاده از طرفداران زن جذاب در رویدادهای ورزشی صرفاً یک ترفند بازاریابی برای جذب مخاطبان بیشتر است. الکس آندرئو، نویسنده گاردین تحلیل کرد این کار حتی میتواند مردان عاشق ورزش را نیز بدنام کند.
دوربین به سمت دخترانی نیست که عمداً می خواهند در عکس عسل ظاهر شوند، بلکه در بیشتر موارد به دلیل اراده ذهنی فیلمبردار و مدیر فیلمبرداری است.
🇮🇷 ☫ 🇮🇷 ﷽
#رسانه_انقلابی << پژواک >>
رسانه ای خبری ، تحلیلی
دنیا چیزی جز << پژواک >> نیست
http://eitaa.com/Pezhvaaakk
ارتباط با ادمین:
@Diplomatic_resane