ضرورت موج تبلیغی گسترده در روستاهای کشور.mp3
8.07M
🎙آخرین اخبار انتخابات/ 5 روز مانده... ضرورت موج تبلیغی گسترده در روستاهای کشور یک سوم مردم هنوز انتخاب خود را نهایی نکرده اند و بیشتر آنها در روستا هستند امروز در قسمت یازدهم ویژه برنامه انتخابات چهاردهم آقای مهدی افراز نکات عملیاتی پیرامون صحنه امروز انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه کردند: 🔹مبنی بر مجموعه داده های نظر سنجی ها، حدود یک سوم از افرادی که تصمیم قطعی به شرکت در انتخابات دارند، هنوز انتخاب خود را نهایی نکرده اند و بیشترین میزان مرددین در روستاهای کشور است. 🔹ما نیاز به یک موج تبلیغی در بدنه روستاهای کشور داریم. به جهت اینکه در روستاها کمترین میزان تعامل و ارتباط با شبکه های اجتماعی را داریم و تبلیغ حضوری و میدانی بیشترین اثرگذاری را در این فضاها دارد . 🔹فعالیت‌های جریان غرب‌گرا در انتخابات به نحو غیرمنتظره‌ای به انسجام می رسد، افراد و شخصیت های این جریان برنامه متراکم تبلیغاتی دارند و پرفشارمشغول فعالیت هستند. 🔹اگر خدای ناکرده در مقابل نشاط و تکاپویی که جریان غربگرا دارد نتوانیم در آن حجم وارد ارتباط با جامعه شویم ممکن است 9 تیرماه تاریخ پشیمان کننده ای برای ما رقم بزند. 🔹در این روزها باید با روشن بینی و خودآگاهی در عرصه حضور داشته باشیم. 🔹انتخابات در آستانه یک دوگانه است تداوم و امتداد دولت شهید رئیسی یا تداوم و امتداد دولت ماقبل از دولت شهید رئیسی یا به عبارتی دوگانه دولت مقامت و دولت سازش. 🔹با تاکید بر شاخصه ها و ویژگی‌های همین دوگانه، به مردم برای انتخاب فرد شایسته کمک کنیم.