#اطلاعیه (۲)
#جذبهمکارمجازی
فلسفه اندیشکده (پس از جذب)
#شرایط:
الف) تحصیلات ارشد ببالا
ب) زمان حداقل۱ساعت بعد از نماز صبح
ج)دغدغه لازم
#فنونلازمدرتهیهپیامآفندی:
۱.
عدم بکارگیری واژهها و مفاهیمی که سبب موضعگیری قشر آسیبپذیر مجازی (مخاطبان خاکستری و کم اطلاع)
میشود.
۲.در "
#اتاقفکر" اندیشکده آفندی، هماندیشی می شود تا الزاما
از مفاهیم با بار عقلی، فطری، اخلاقی، ملی و عاطفی استفاده شود، چون هدف پیام آفندی، جذب مخاطب آسیبپذیر مجازی، متاثر از سایر فرهنگهاست.
۳.چون ارتباط متدینین و انقلابیون با غیر آن، در مجازی ضعیف یا قطع هست،
محتوای پیام آفندی و تیتر آن، باید به نحوی تنظیم شود که نه تنها موجب جذب و اقناع مخاطب خاکستري شود، بلکه او را تشویق نماید تا پیام را برای همجنسان خود، ارسال کند.
۴.
استانداردهای علمی (شناسنامه تهیه کننده، منابع و مستندات)
ویراستاری، زیباسازی در تهیه ساختار و محتوای پیام آفندی، الزامی است تا معلوم شود تهیه کننده، اهل علم، منطفی منصف، عقلگرا، اخلاقمدار، نوعدوست، ملیتخواه بوده و سطحینگر، قشریمسلک، جناحی و ... نیست.
۵.
پیامهای آفندی، باید #کنشی باشد که ذهن مخاطب را نسبت به بخش ناصحیح تمدن، فرهنگ و ارزشهای غرب و متاثرین از آن را، در موضوعات مختلف مخدوش و شبههدار نماید تا او را مشغول به پاسخگویی نماید یا به تفکر وادارد و فرصت تهاجم و ایجاد شبهه را از او بگیرد.
۶.
شناخت ضعفهای رایج مجازی در جامعه مذهبی و داشتن فهرستی از این صغفها (جهت پرهیز از آنها)
برای تهیه کننده پیام آفندی الزامی است.
در صورت داشتن موقعیت، پیام دهید.
@Abozar1342