🔻 طرح لباس -تاثیر غیر مستقیم بر ناخودآگاه انسان(شیطان پرستی)
🔸 عکس، فیلم، موسیقی، پوشاک و … به مثابهی رسانههایی هستند که خواه ناخواه، آگاهانه یا ناآگاهانه بر مصرفکنندهی خود تاثیر میگذارند. گاهی بعضی از مصرف کنندگان بر اثرات مستقیم و غیر مستقیم این رسانهها واقف هستند و گاهی تعدادی از افراد ناخواسته و ناآگاهانه طعمهی تاثیرات غیر مستقیم آنها میشوند.
در پژوهش انجام شده در ایران با موضوع تبلیغات رسانهای شیطان پرستی با تاکید بر رسانهی پوشاک، با توجه به مشاهدات و مصاحبههای صورت گرفته، میتوان چنین نتیجه گرفت که متاسفانه در ایران افراد (چه مصرف کنندگان و چه فروشندگان لباس) اطلاعات کم و ناقصی از نمادهای مندرج بر پوشاک داشته و افرادی که اطلاعات کافی و مناسبی از این نمادها دارند نیز صرفا برای جذاب بودن و یا سود بیشتر (بدون اعتقاد به شیطان پرستی) اقدام به مصرف یا فروش این پوشاک میکنند. درحالی که ذات این رسانه (لباس) این گونه است که در وهلهی اول و با برخوردی کوتاه و گذرا از سوی مخاطبان و رهگذران، سعی دارد اعتقادات و باورهای مصرف کنندهی خود را به نمایش بگذارد، ولی متاسفانه مصرف کنندگان تا حد زیادی نسبت به تاثیراتی که این نوع از رسانه بر خودآگاه و ناخودآگاه ذهن آدمی میگذارد، غافل اند.
#شیطان_پرستی
┄┄┅••=✧؛❁؛✧=••┅┄┄
با ما در کانال "راهبری فرهنگ" همراه باشید.
@rahbariefarhang