شب آخر تبلیغات، معمولا شب اشراف و ثروتمندان است که ریخت و پاش کنند و با پوستر و بنر، خیابان های شهر را رنگارنگ کنند.
عنوان انقلابی و غیرانقلابی هم ندارد.
گام اول و دوم هم ندارد.
هر کسی که ریخت و پاش می کند، پشت هر لیست و عنوانی که پنهان شده باشد، حداقل دو رذیله اخلاقی را به همراه خود دارد که سم مهلک انتخابات است.
۱- اسراف و تبذیر و اشرافیت گرایی
۲- متعهد شدن به افرادی که بی محابا برایش خرج کرده اند.
این خودش یک شاخص است برای شناخت سره از ناسره.
در این انتخابات، همه عنوان انقلابی دارند، پس باید شاخص های دقیق تری را برای شناخت انتخاب کنیم.
☘️کانال تحلیلهای اقتصادی دکتر حمیدرضا مقصودی
@hamidrezamaghsoodi