اهمیت سواد رسانه در انتخابات پیش رو
درس سوم :
پیوستگی میدان به رسانه:
علی رغم آنکه بسیاری از افراد در سالهای اخیر از طریق کارزارهای رسانهای به دنبال ایجاد میدان جدید یا تغییر میدان بودند و بسیاری از افراد برای رسانه نقش شبکه ساز و میدان ساز قائل بودند، انتخابات گذشته نشان داد اگر کف میدان آماده ی کنش رسانهای نباشد و محرک و مقوم پیام های رسانه ای نباشد، جدا افتادگی و واگرایی بین پیامهای رسانهای با مخاطبان ایجاد میشود. فضای سرد میدانی و محیطی و عدم انتخاباتی شدن فضا در گفتگوها، کسب و کارها و زندگی روزمره مردم باعث پس زدن و جدا افتادگی تولیدات رسانه ای از مخاطبان شود .
#سواد_رسانه
#انتخابات
#دولت_انقلابی