✳️ فروش به سبک حرفه‌ای‌ها با رعایت این ۱ نکته در توضیحات محصول ⁉️ از یک سوال شروع میکنیم: شما میخواهید محصول یا خدمات‌تان را به یک متخصص بفروشید یا به مردم عادی؟ 🔸 مثال واقعی: مثال کانال عطر فروشی را میزنیم که چند روز پیش تبلیغ‌شان را اجرا کردیم. بنظرتان اگر در تبلیغ گفته شود که ما در عطرهایمان ۱۵ درصد اسانس روغنی استفاده میکنیم، با آنکه نکته مهمی است، آیا مخاطب عادی متوجه اهمیتش میشود؟ احتمالا خیر.. پس وقتی ارزش محصول‌تان را درک نمیکند، خرید هم نمیکند (بخصوص اگر محصول‌تان شناخته شده نباشد) باید به زبان مخاطب عادی ترجمه‌اش کنیم تا ارزش محصول را بفهمد و فروش‌مان بیشتر شود. لازم نیست کار سختی انجام دهید! میتوانید از فرمول زیر کمک بگیرید👇 💎 فرمول زغال و الماس: وقتی فقط از ویژگی‌ها بگویید، ارزش محصول‌تان در حد یک زغال دیده میشود اما زمانیکه کاربرد و مزیت را هم بگویید، محصول‌تان با ارزش و الماسی دیده میشود. پس انبار زغال خودتان را به کمک این فرمول به انبار الماس تبدیل کنید👇 ☑️ فرمول: [ویژگی] [مزیت] جای [ویژگی] ویژگی محصول را قرار دهید. جای [مزیت] کاربرد محصول را قرار دهید. مثال ۱: [در عطرهای‌مان ۱۵ درصد اسانس روغنی بکار رفته است] [تا ۶ ساعت ماندگاری داشته باشد] مثال ۲: [مقدار الکل عطرهای ما به قدری کم است] [کسانی که ریه‌شان مشکل دارد، از شما فاصله نگیرند] ⚠️ یادتان نرود که نوشتن هر دو لازم است. هم ویژگی و هم مزیت؛ پس از هیچکدام غافل نشوید. 🦋 تبلیغات شاپرک https://eitaa.com/joinchat/3670213414C0570d3edd7