سید محمد صالح هاشمی 🇵🇸🇮🇷
. .❌ آسیبهای روانی بازی‌های رایانه ای 1⃣ خشونت طلبی 2⃣. تقلید گفتار نامناسب 3⃣ زمینه ساز از
.❌ آسیبهای روانی بازی‌های رایانه ای 1⃣ خشونت طلبی 2⃣. تقلید گفتار نامناسب 3⃣ زمینه ساز از خود بیگانگی 4⃣. همانندسازی اتفاقات دنیای مجازی در دنیای واقعی 🔹بر اساس تحقیقات انجام شده در دانشگاه «ناتینگهام ترنت» انگلستان و دانشگاه «استکهلم» سوئد، تعداد زیادی از کاربران بازی‌های ویدیویی از تجربیات دنیای مجازی در زندگی واقعی استفاده کرده و برای حل مشکلات خود از «راه حلهای خشونت آمیز» استفاده می‌کنند. 🗣به گفتۀ کاربران، تقریباً هر کدام از آنها برخی از افکار غیر ارادی در رابطه با بازی‌های ویدیویی را تجربه کرده بودند. به گفتۀ ۵۰ درصد شرکت کنندگان در این مصاحبه، آنها بسیاری از اوقات آرزوی استفاده از اتفاقات بازی ویدیویی را برای حل یک مشکل در زندگی واقعی داشته اند. .