🔰
نقد لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب»
💠
بخش دوم: باید فنری که به مرور زمان؛ طی سالهای گذشته و در نهایت؛ تقریباً بهطور کامل در ماجرای فتنه سال ۱۴۰۱ با عنوان «پورنوتوپیای فرانسوی» باز شده است را کاملاً ببندیم و همواره آن را بستهی بسته نگه داریم!
🔻 [بند یکم] همانطور که در قسمت مقدمه این نوشتار عرض کردم، این لایحه دارای دو بخش است:
• ۱- بخش ایجابی
• ۲- بخش سلبی
در بخش دوم این نوشتار قصد دارم به «بخش سلبی» این لایحه بپردازم.
🔻 [بند دوم] در این نوشتار قصد ندارم بهصورت موردی به نقد مواد موجود در بخش سلبی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» بپردازم. نقدهای بسیار خوبی توسط دیگران انجام شده است و بهنظر بنده، نقدهایشان وارد است. لذا نقدهای خودم و نقدهای دیگران را که بهصورت «نقد موردیِ مواد موجود در بخش سلبی لایحه» میباشد، در مطلب بعدی ارسال خواهم کرد.
🔻 [بند سوم] همانطور که در قسمت «مقدمه» این نوشتار عرض کردم، لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» بهدلیل اشکالهای اساسی که در آن وجود دارد، لایحهای شاداب و توانمند نیست. به همین خاطر، مشکلات زیادی را ایجاد میکند. یکی از مهمترین اشکالهای اساسی که سبب شده است این لایحه، لایحهای شاداب و توانمند نباشد این است که بر پایه «حضور میدانی پلیس که ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب» میباشد، تنظیم نشده است. لذا حتماً میبایست این اصلاح در لایحه صورت بگیرد تا به لایحهای شاداب و توانمند تبدیل شود.
🔻 [بند چهارم] حذف کردن حضور میدانی پلیس که ضابط قضایی قانون عفاف و حجاب میباشد از بخش سلبی لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب»، یک موضوع ریشهای است که دو پرسش اساسی را مطرح میکند:
•
پرسش یکم: چرا در جریان واقع شدن «دکترین شوک و بُهت [۱]» وارد شده به جامعه آمریکا و جوامع کشورهای اروپایی پس از ماجرای سال ۲۰۲۴ در آمریکا و کشورهای اروپایی که از ۱۷/آوریل/۲۰۲۴ با موضوع «قطع کردن حمایت غیر قابل قبول آمریکا و کشورهای اروپایی از رژیم غاصب جنایتکار صهیونیستی» در اعتراض به «حمایت غیر قابل قبول آمریکا و کشورهای اروپایی از رژیم غاصب جنایتکار صهیونیستی که در فلسطین در حال نسلکشی است» رخ داد؛ نظام حاکم بر آمریکا و نظامهای حاکم بر کشورهای اروپایی تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، واقع «نگردیدند» و در اقدامی «بسیار درست» با چند برابر کردن حضور میدانی پلیس، نهایتاً ظرف مدت دو هفته توانستند این قائله را در راستای حفظ نظام آمریکا و نظامهای کشورهای اروپایی تمام کنند؟ این در حالی است که «سخن معترضین در آمریکا و کشورهای اروپایی، سخنی بر مدار حق بود؛ نه سخنی بر مدار باطل»! بایسته به بیان است که هر گاه در هر موضوعی؛ دکترین شوک و بُهت در آمریکا و کشورهای اروپایی واقع میگردد، آنها اینگونه عمل میکنند؛ لذا در راستای حفظ نظام خود، عملکرد «بسیار خوب، درست و با سرعت بالایی» دارند و نظامهایشان از لحاظهای گوناگون آسیب نمیبینند.
•
پرسش دوم: چرا در جریان واقع شدن «دکترین شوک و بُهت» وارد شده به جامعه ایران پس از ماجرای سال ۱۴۰۱ در ایران که از ۲۵/شهریور/۱۴۰۱ با موضوع «فتنه پورنوتوپیای فرانسوی» در اعتراض به «مرگ مهسا امینی» رخ داد؛ نظام حاکم بر ایران تحت تأثیر بُهت حاصل از شوک پیش آمده، واقع «گردید» و در اقدامی «بسیار نادرست» با حذف کردن حضور میدانی پلیس، پس از مدت بیش از دو سال هنوز هم نتوانسته است این قائله را در راستای حفظ نظام ایران تمام کند؟ این در حالی است که «سخن معترضین در ایران، سخنی بر مدار باطل است؛ نه سخنی بر مدار حق»! بایسته به بیان است که هر گاه در هر موضوعی؛ دکترین شوک و بُهت در ایران واقع میگردد، ما اینگونه عمل میکنیم؛ لذا در راستای حفظ نظام خود، عملکرد «بسیار بد، نادرست و با سرعت پایینی» داریم و نظاممان از لحاظهای گوناگون، آسیب میبیند.
🔻 [بند پنجم] بهمنظور پاسخ به این دو پرسش میبایست «ماجرای دریفوس» را مطالعه نماییم. برای این منظور:
• ۱- با لمس لینکهای زیر میتوانید تصاویر صفحههای ۱۶۵ تا ۱۶۸ از «کتاب فرانمای روندهای پیشرفت ملی در افق طرحریزی استراتژیک ۱۴۱۴ - ویراست سوم - مجلد دوم - کاری از: اندیشکده یقین» را که مربوط به ماجرای دریفوس است، مشاهده نمایید.
📥 |
۱- صفحه ۱۶۵
📥 |
۲- صفحه ۱۶۶
📥 |
۳- صفحه ۱۶۷
📥 |
۴- صفحه ۱۶۸
• ۲- با لمس لینک زیر میتوانید «مستند من متهم میکنم - کاری از: جواد ملکی» را که مربوط به ماجرای دریفوس است، مشاهده نمایید. این مستند، جزء ابزار آموزشی جلسه ۱۰۶۷ کلبه کرامت (موضوع: طرحریزی استراتژیک - سرفصل: مهندسی سیاسی - عنوان: یک جامعه با وجدان) میباشد که جلسه مزبور توسط استاد حسن عباسی ایراد شده است و از
[ ادامه در پست بعد ⬇️ ]