شاید امروز ربات ها خاموش و این نبرد نابرابر متوقف شود، اما در نهایت تکنولوژی روز، زرادخانه های الگوریتم و ماشین ها، باز خواهند گشت! شمشیر ما در این مبارزه بی پایان، دیده شدن ماهیت سفارشات در دفتر سفارشات (ربات، بازارگردان، صندوق، حقیقی و...) و
رصد عمومی کدهای متخلف است!
با کمک این استانداردِ پیشنهادی کدگذاری، اطلاعات کلی هر سفارش به تفکیک مشخص میشود:
1- ارسال کننده سفارش: انسان یا ماشین
2- نوع کد ارسال کننده: حقیقی، حقوقی، سبدPRX یا بازارگردان رسمی
3- پلتفرمی ارسال کننده: آنلاین کاربر نهایی، آنلاین کارگزاری، نامک و..
4- کارگزار ارسال کننده
5- کد اختصاصی ارسال کننده در خصوص حقوقیهای اثرگذار
-
ماهیتِ سفارش ردیف چهارم در سمت خرید:
ارسال توسط ماشین (الگوریتم):
B
بازارگردان رسمی نماد:
D
از سامانه آنلاین کاربران:
A
کارگزار ارسال کننده:
D3
کد حقوقی ارسال کننده:
RZD
-
و ماهیتِ سفارشِ ردیف اول در سمت فروش:
توسط انسان ارسال شده:
A
کد شخص حقیقی:
A
از استیشن نامک ارسال شده:
C
کارگزار ارسال کننده:
D1
کد اختصاصی همه اشخاص حقیقی:
000
فراموش نکنیم،
که بهترین راه مبارزه با ماشین ها، شفافیت معاملاتی است...
#سالار_صفایی