🌍 اقدام تبلیغی روسای برخی بانکها و بیمهها در تشییع شهدای خدمت، مورد انتقاد مخاطبان قرار گرفته
پولپاشی برای دیدهشدن
🔻 مارسانهایها سرعت انتقال اخبار و همچنین دقت درآن برایمان اهمیت زیادی دارد.در واقع سعی میکنیم برای پوشش یک خبر،رسانه اول باشیم.درروز تشییع شهید آیتا...رئیسی،رئیسجمهور مردمی جمعیت زیادی حضور یافتند ومسئولان نیز در این مراسم شرکت داشتند.
🔻 در نگاه اول جمعیت میلیونی که برای تشییع آیتالله رئیسی آمده بودند، در صدر اخبار قرار گرفت اما در میانههای برگزاری مراسم شاهد آن بودیم که اخباری غیرمرتبط مانند حضور یک مسئول در مراسم تشییع در یک رسانه منتشر شده است؛ اقدامی که در واقع یک نوع تعریف و تمجید برای یک شخص مدیر به حساب میآید.
🔹 کانالهای تلگرامی را که رصد میکنیم، میبینیم در روز تشییع پیکر آیتالله رئیسی برخی ادارات و بانکها اقدام به درج رپرتاژ آگهی حضور مسئولان خود در مراسم تشییع کردند.
🔹 در کنار این موضوع کسانی که شماره تلفن همراهشان در سامانه پیامکی آن اداره یا بانک و بیمه قرار دارد، پیامکی برایشان ارسال شد مبنی بر اینکه مدیر اداره در مراسم تشییع حضور پیدا کرده است.
🔹 در روزنامهنگاری این نوع اخبار را غیرحرفهای، بیارزش و زرد مینامند. البته حضور در مراسم خیلی طبیعی است اما این که در رسانهها به صورت تبلیغ و رپرتاژ، خبری کار شود که رئیس یک اداره در یک مراسم شرکت کرده، جای سؤال دارد.
🔹 نکته قابل توجه اینجاست که ️چرا یک روابط عمومی باید تصویر حضور رئیس خود در مراسم تشییع را بهصورت رپرتاژ در رسانهها منتشر کند؟ تاکنون برخی...
@Talayedaran14