رآن و اسلام‌ حقه ۱ در نشر اکاذیب فعالند سماعون للکذب ۲ در نفوذ و جاسوسی قوی هستند قالوا امنا بافواههم و لم تومن قلوبهم سماعون لقوم آخرین ۳ در تحریف عقاید و احکام و جعلی ساختن روایات کعب الاحباری  قوی هستند یحرفون الکلم من بعد مواضعه ۴ کینه و عداوت شدید دارند به قرآن و پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله لتجدن اشد الناس عداوه للذین آمنوا الیهود ۵یهود در ایجاد حرب و نار فعالند کلما اوقدوا نارا للحرب اطفا ها الله ۶ یهود در نشر فساد اخلاقی فعالند یسعون فی الارض فسادا ۷ یهود در آرزوهای  و حرص به مال و زندگی فعالند ۸ پایه گذار ربا هستند ربا خواران بزرگ بانک و بورس ها بیشتر با فکر آنها مدیریت می شود ۹ یهود مغرور و پر ادعا به ناحق خود را فرزندان خدا و برگزیدگان  خاص می دانند ۱۰.یهود در اختلاف افکنی بین قوم ها  فرهنگها و ادیان و مذاهب و ایجاد نفرت قوی هستند ۱۱ تمام تلاش یهود منحرف کردن مسلمین شیعه هست ۱۲.یهود شبهه افکن در قرآن و دین و ولایت هستند ۱۳ یهودیان با سحر و جادو و اجنه خبیث و شیاطین در صدد تسخیر نفوس هستند یهود صهیونیست ....همکاران اصلی ابلیس در نبرد حق و باطل هستند خیانتهای یهود صفات زشت ۱/ قساوت قلب قرآن کریم از این سنگ دلى یهود این گونه سخن مى‏گوید: «ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُکُمْ مِنْ بَعْدِ ذلِکَ فَهِیَ کَالْحِجارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَ إِنَّ مِنَ الْحِجارَةِ لَما یَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهارُ وَ إِنَّ مِنْها لَما یَشَّقَّقُ فَیَخْرُجُ مِنْهُ الْماءُ وَ إِنَّ مِنْها لَما یَهْبِطُ مِنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَ مَا اللَّهُ بِغافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ۲/ثروت اندوزی و حرص به مال و قدرت قرآن کریم حقیقت حال یهود و شدت علاقه آنان را به زندگى مادى دنیا، این گونه توصیف مى‏کند: «وَ لَتَجِدَنَّهُمْ أَحْرَصَ النَّاسِ عَلى‏ حَیاةٍ وَ مِنَ الَّذِینَ أَشْرَکُوا یَوَدُّ أَحَدُهُمْ لَوْ یُعَمَّرُ أَلْفَ سَنَةٍ وَ ما هُوَ بِمُزَحْزِحِهِ مِنَ الْعَذابِ أَنْ یُعَمَّرَ وَ اللَّهُ بَصِیرٌ بِما یَعْمَلُونَ(11)؛ «آنان (یهودیان) را حریص‏ترین مردم حتى حریص‏تر از مشرکان بر زندگىِ (این دنیا و اندوختن ثروت) خواهى یافت (تا آن‏جایى) که هر یک از آنها آرزو دارد هزار سال عمر به او داده شود. در حالى‏که این عمر طولانى او را از کیفر و عذاب (الهى) باز نخواهد داشت و خداوند به اعمال آنها بیناست.» رباخوارى‏ ربا یکى از محرمات الهى است، که انسان‏هاى حریص به دنیا گرفتار آن هستند. با این که در شریعت موسى و عیسى(ع) ربا منع شده بود، باز هم یهودیان به آن عمل کرده و اموال خود را به این وسیله آلوده مى‏کردند. قرآن کیفر این رفتار ناپسند ایشان را عذاب دنیوى و اخروى دانسته و مى‏فرماید: «فَبِظُلْمٍ مِنَ الَّذِینَ هادُوا حَرَّمْنا عَلَیْهِمْ طَیِّباتٍ أُحِلَّتْ لَهُمْ وَ بِصَدِّهِمْ عَنْ سَبِیلِ اللَّهِ کَثِیراً وَ أَخْذِهِمِ الرِّبَوا وَ قَدْ نُهُوا عَنْهُ وَ أَکْلِهِمْ أَمْوالَ النَّاسِ بِالْباطِلِ وَ أَعْتَدْنا لِلْکافِرِینَ مِنْهُمْ عَذاباً أَلِیماً(14)؛ «پس به سزاى ستمى که از یهودیان سر زد و به سبب آن که (مردم را) بسیار از راه خدا باز داشتند، چیزهاى پاکیزه‏اى را که به آنان حلال شده بود حرام گردانیدیم و (به سبب) ربا گرفتنشان با آن که از آن نهى شده بودند و به ناروا مال مردم خوردنشان و ما براى کافران آنان عذابى دردناک آماده کرده‏ایم.» لجاجت یهود لجاجت و سرسختى بنى اسرائیل به اندازه‏اى بود که حتى از گفتن جمله «قُولُوا حِطَّةٌ...؛(15) بگوئید خداوندا گناهان ما را بریز»؛ امتناع ورزیدند و به جاى آن کلمه نامناسبى به طور استهزاء گفتند.(16) براى همین قرآن کریم مى‏فرماید: «فَبَدَّلَ الذَّینَ ظَلَمُوا قُولاً غَیْرَ الَّذى‏ قیلَ لَهُمْ.(17)؛ «اما کسانى که ستم کرده بودند، (آن سخن را) به سخن دیگرى غیر از آنچه به ایشان گفته شده بود تبدیل کردند.» در مجمع البیان در ذیل همین آیه نقل شده است؛ گروهى از بنى اسرائیل به جاى کلمه «حطة» به معنى «ریزش گناهان»(18) از روى مسخره گفتند «حنطة» یعنى گندم.(19) خداوند متعال هم به سبب این گونه لجاجت‏ها آنها را به عذاب دردناک خویش گرفتار نمود. البته لجاجت و بهانه جویى‏هاى بنى اسرائیل فراوان است که بخشى از آن در سوره بقره آمده است. سوره مائده ایه ۴۱ یا ایها الرسول لا یحزنک اللذین یسرعون فی الکفر.... ای پیغمبر، غمگین مباش از آنان که به زبان اظهار ایمان کنند و به دل ایمان ندارند و به راه کفر شتابند، و اندوهناک مباش از آن یهودانی که جاسوسی کنند و سخنان دروغ (و فتنه‌خیز به جای کلمات حق) به آن قومی که (از کبر) نزد تو نیامدند می‌رسانند؛ کلمات حق را بعد از آنکه به جای خود مقرّر گشت تغییر دهند و گویند: اگر حکم قرآن این گونه آورده شد بپذیرید و الاّ دوری گزینید. و هر کس را خدا به آزمایش و رسوایی افکند هرگز تو او را از (قهر) خدا نتوانی رهانید،