درمورد سرمایه گذاری در رسانه برخی دوستان پیام دادند که بیشتر توضیح دهیم
رسانه برای ما،شما و همه تعیین می کند که به چیزی باید فکر کنیم و چه چیزی را باید فراموش کنیم
رسانه برای ماندگاری باید شبیه به انسان شود.
انسان ها در موقعیت ها و شرایط متغیری که قرار میگیرند نیازهای متفاوتی پیدا کنند
خوراک،پوشاک،غذا،نیازهای عاطفی و شناختی و.... که هرکدام بخشی از روزمرگی انسان ها را شامل می شود.
رسانه باید متناسب با این متغیرها باشد،این همسان سازی خلقی و عاطفی و همچنین در سایر متغیرها باعث می شود مخاطب تاثیر پذیری بیشتری از رسانه داشته باشد.
این دقیق ترین تعبیر از ماهیت رفتاری رسانه است.
رسانه باید به عنوان مشاور در شرایط و حالات مختلف به انسان بگوید چه باید بکند و چه اقدامی نکند به او کمک کند تا تصمیم بگیرد
تئوری رسانه با سیاستگذاری های جزئی تر که به طراحی یک الگوی مشخص رسانه ای منتهی شود و بعد از آن شبکه سازی و بعد از آن هلدینگ رسانه ای فرق می کند
ادامه دارد
ابوقاسم