جناب رائفی بزرگوار
پراید چندسال است تولید نمیشود!
سهم ماده اولیه را از قیمت کارخانه اندازه میگیرند نه از قیمت بازاری خودرو آن ۵سال پس از تولید!
اینها از بدیهیات رد شده است که نمیدانید..
۷۳درصد هزینه تمام شده مربوط به مواد اولیه است که بخش عمده آن اتفاقا فولاد میباشد..
بیشترین آمار مرگ و میر از رانندگی در دنیا برای آمریکاست و در عین حال نرخ تلفات رانندگی عربستان سعودی با خودروهای لوکس خارجی شدیدا صعودی و ایران با خودروهای داخلی شدیدا نزولی است.
همه افراد به ویژه بنده که مالک خودرو نیستم علاقمندم از باکیفیتترین خودرو برخوردار باشم که از رفاه حاصل از آن استفاده کنم اما قدرت خرید بنده نهایتا زیر ۳۰۰میلیون تومان است که تمام آمارهای رسمی وزارت صمت و بخش خصوصی مثل دیوار این امر را برای عموم مردم ایران تعمیم میدهد.
دوران حرفهای پوپولیستی به قول خودتان تمام شده است.
مخاطبین هم افراد آگاهی هستند اما این کنش شما و دوستانتان نسبت به نگاه کارشناسی بنده به علت نابرابری معنادار مخاطب، ناجوانمردانه و ناعادلانه است.
اینجانب بارها در کمال ادب و احترام نسبت به شما اعلام آمادگی گفتگوی دوستانه داشتهام.
علیرغم هجمه توهین آمیز چندباره شما بصورت مستقیم و یا بازنشر مطالب توهینآمیز و همچنین نسبتهای ناروا و زننده و غیراخلاقی به اینجانب و سایرین، اما مجددا در کمال احترام از حضرتعالی دعوت به یک گفتگوی دوستانه کارشناسی در زمینه «اقتصاد خودرو» مینمایم.
امیدوارم جای توهین و بیاخلاقی مجدد، این دعوت صمیمانه را بپذیرید🌹
✍سیدامیرحسین حسینی
✅به افرا بپیوندید:
@afra_eco