#پارت_بیست_دوم
#من_به_حجاب_معترضم
❓۲۲. چــرا از مقاطــع ابتدایــی بــرای بچه هــا دلیــل حجــاب را توضیــح نمی دهنــد؟
✔️بــه نکتــه دقیــق و خیلــی خوبــی اشــاره کردیــد. توضیــحِ منطــق روشــن و عقلانــی حجــاب از ســنین پایین تــر، تعییــن کننــده اســت. اگــر شــخصی تــا جوانــی بــه یــک ســبک زندگــی عــادت کنــد، فکــر او هــم بــه همــان صــورت شــکل می گیــرد. وقتــی مــا از فرزندانمــان غفلــت کنیــم دیگــران روی آنهــا تاثیــر می گذارنــد.👧🏻
هرچنــد در ســال های گذشــته کارهــای خوبــی انجــام شــده ولــی بــه هیــچ وجــه کافــی نیســت. از طــرف دیگــر مهم تــر از تولیــد محتــوای مناســب، مربیــان و معلمانــی اســت کــه خودشــان بــه ایــن مســاله ایمــان و بــاور قلبی داشــته باشــند و بتواننــد بــه خوبــی دانش آمــوزان را روشــن کننــد و برایشــان الگــوی مناســبی باشــند.🧕🏻
تجربه نشان داده، شوق به آموختن و الگو گرفتن از معلم خود در دانش آموزان مقطع تحصیلی ابتدایی به اندازه ای است که نه تنها در روزهای نخستین رفتن به مدرسه، از گفتار و رفتار معلم خود الگو برداری می کنند بلکه این آموزش ها تا سال های سال در وجود آن ها نهادینه می شود.👤
✍ادامه دارد...
#حجاب
🆔
@afzayeshetelaat