🔰 *راهبرد ویژه مدیریت مصرف رسانه بچه ها*
🔻 استراتژی تربیت رسانهای این است که مالکیت ابزارهای رسانهای را به تاخیر بیندازید. مثلا اگر شما فرزند ۷_۸ ساله دارید که میخواهد از گوشی یا تبلت استفاده کند، مانعی ندارد، اما به او نگویید این وسیله مال توست، یعنی مالکیت را به او ندهید. وقتی میگوییم این مال تو نیست، امکان مدیریت برای ما فراهم میشود. یا مثلاً در مورد سیم کارت، سیم کارت دائمی برای بچهها نگیرید، بلکه سیمکارت اعتباری بخرید چون از این طریق امکان مدیریت هزینه توسط خود بچهها فراهم میشود.
استاد غفاری
#تربیت_رسانه_ای
#مسجد_مهدویه_کمال_آباد