8⃣1⃣ آدرس دهی در این شیوه، استاد بخشی را قرائت میکند و از شاگرد میخواهد آدرس کامل و موقعیت آیه را بیان کند👈 نام سوره، شماره آیه، شماره جزء، شماره صفحه، صفحه سمت راست یا چپ؟ ، بالای صفحه یا پایین صفحه؟ و... ✅ مزایا: 👈 تقویت سرعت جستجوی ذهنی 👈 تقویت حافظه تصویری 👈 تقویت مهارت تشخیصی شاگردان در نام سوره، شماره صفحه و... 👈 ایجاد انگیزه برای به خاطرسپاری اطلاعات کامل محفوظات 👈 و... ✅ چند نکته: 👈 در این شیوه معمولا ادامه تلاوت را از شاگرد نمیخواهیم و هدف تشخیص آدرس آیه است. 👈 این شیوه را میتوانید به صورت سرعتی و مسابقه ای هم اجرا کنید. مثلا مدت زمان مشخصی به هر فرد اختصاص بدهید و حساب کنید در طول این مدت چند سؤال آدرس دهی را میتواند پاسخ بدهد. ✍ مشاور حفظ اهل القرآن https://eitaa.com/ahlalquran