⁉️تحیر و اضطرار در خط محتوایی ⬅️هر اتفاقی که رخ میدهد ، طبیعتا عده ای از افرادی که مخاطبی دارند و وظیفه دارند که افکار عمومی در دسترس خود را هدایت کرده و جهت بدهند با این سوال مواجه میشوند که چه بگوییم؟! ⬅️حال اگر از طرفی مخاطبین گسترده و اتفاق رخ داده هم دارای ابعاد پیچیده باشد ضرورت پاسخ به این سوال مضاعف میگردد ⬅️برگزاری جلسات هم اندیشی متعدد توسط اصناف مختلف مبلغین، خطبا، فعالین فرهنگی، کنش‌گران رسانه ای ، مسئولین مجموعه های مختلف شکل میگیرد تا به این سوال پاسخ دهند که چگونه افکار عمومی را در جهت مصالح امت و نظام هدایت کنند ؟! ✅در این شرایط جای خالی «اتاق وضعیت» کاملا حس میشود 📣اتاقی که اضلاع پنج گانه: ◀️متفکرینی که اهل تولید محتوا هستند ◀️فرماندهان و فعالان خط مقدم ◀️سیاستگذاران انقلابی ◀️فعالین تولید روایت ◀️مبلغینی که بدنه اجتماعی گسترده در فضای حقیقی و مجازی دارند ❌هر گونه تولیدی منهای این پنج ضلع نمی‌تواند تولیدی تراز بوده و تاثیر حداکثری بر مخاطب بگذارد . 📣 از دیروز در جلسات متعدد با کارشناسان متعدد فرهنگی، نظامی، تبلیغی برگزار کرده ایم تا به بهترین محتوا دست پیدا کنیم ✅پ.ن: جلسه با حضور آیت الله کعبی و اعضای شورای ( شورای ملی تولید محتوای تبلیغی) با موضوع بررسی شخصیت سید مقاومت @ahmad_saberi110