⁉️تحیر و اضطرار در خط محتوایی
⬅️هر اتفاقی که رخ میدهد ، طبیعتا عده ای از افرادی که مخاطبی دارند و وظیفه دارند که افکار عمومی در دسترس خود را هدایت کرده و جهت بدهند با این سوال مواجه میشوند که چه بگوییم؟!
⬅️حال اگر از طرفی مخاطبین گسترده و اتفاق رخ داده هم دارای ابعاد پیچیده باشد ضرورت پاسخ به این سوال مضاعف میگردد
⬅️برگزاری جلسات هم اندیشی متعدد توسط اصناف مختلف مبلغین، خطبا، فعالین فرهنگی، کنشگران رسانه ای ، مسئولین مجموعه های مختلف شکل میگیرد تا به این سوال پاسخ دهند که چگونه افکار عمومی را در جهت مصالح امت و نظام هدایت کنند ؟!
✅در این شرایط جای خالی
«اتاق وضعیت» کاملا حس میشود
📣اتاقی که اضلاع پنج گانه:
◀️متفکرینی که اهل تولید محتوا هستند
◀️فرماندهان و فعالان خط مقدم
◀️سیاستگذاران انقلابی
◀️فعالین تولید روایت
◀️مبلغینی که بدنه اجتماعی گسترده در فضای حقیقی و مجازی دارند
❌هر گونه تولیدی منهای این پنج ضلع نمیتواند تولیدی تراز بوده و تاثیر حداکثری بر مخاطب بگذارد .
📣 از دیروز در جلسات متعدد با کارشناسان متعدد فرهنگی، نظامی، تبلیغی برگزار کرده ایم تا به بهترین محتوا دست پیدا کنیم
✅پ.ن: جلسه با حضور آیت الله کعبی و اعضای شورای
#هم_قلم ( شورای ملی تولید محتوای تبلیغی) با موضوع بررسی شخصیت سید مقاومت
#احمد_صابری_تولایی
@ahmad_saberi110