رویکرد شبکه‌های اجتماعی به نامزدهای ریاست جمهوری بعد از تایید صلاحیت‌ها/بررسی با دو مولفه 🔹مولفه اول ضریب نفوذ است که برای هر کاندیدا براساس شماره یک تا 10 مشخص شده است؛ این مولفه نشان می‌دهد چقدر در مورد یک کاندیدا در فضای مجازی تولید محتوا انجام شده است(رئیسی با ضریب نفوذ 10 در رتبه اول قرار دارد و جلیلی با ضریب نفوذ 5 در رتبه دوم قرار گرفته است) 🔸مولفه دوم مربوط به محتوای منفی و مثبت در خصوص کاندیدا است که بر این اساس جلیلی بیشترین اخبار مثبت و کمترین اخبار منفی را دارد خبـــرهای فـــوࢪی‌ مهم⇩⇩ ☑️ @Akhbar_Fori