دیده شو، معروف شو، انتخاب شو، آگاه شو/خبرفوری با رونمایی ۴شعار جدید به بیلبوردهای شهر بازگشت
🔹چند روزی است که هلدینگ خبرفوری با ۴شعار متفاوت به بیلبوردهای شهر بازگشته است؛ شعارهای جدید ما از افقگذاری نُو در هلدینگ تبلیغاتی رسانهایمان خبر میدهد
🔹هلدینگ خبرفوری با ۱۰ شرکت مختلف با موضوعات؛ خدمات تبلیغات، مدیریت فروش محصولات، تولید محتوا، حل مساله، خدمات روابط عمومی، برگزاری همایش و نمایشگاه، سمینار و... و همچنین فروشگاههای اینترنتی خود در توسعه کسب و کار فرهنگی خود کوشا بوده است.
🔹در این مجموعه شرکتها بیش از ۱۰۰برند رسانهای و بیش از ۳۱میلیون مخاطب بعنوان بزرگترین رسانهخبری کشور میکوشد تا با آگاهی بخشی به جامعه بسترساز آیندهای پُرامید برای مردم عزیز ایران باشد
@AkhbareFori